Povodom Dana žena, Hard Place je organizirao „ Female-fronted metal night“,  da bi uspavanim zagrebačkim hard rockerima i metalcima ukazao na blagodati koje se kriju u njihovoj samoj blizini. Da, u Hrvatskoj postoje gothic i symphonic metal bendovi koji su odlučili istupiti u javnost i prezentirati svoje uglazbljene svjetove.
Večer su otvorili zagrebački  gothic metalci Agharti, kojima je pripalo prvih 45 minuta da zagriju publiku, a potom su na stage stupili  Downcast Art, karlovačka symphonic metal petorka predvođena snažnim opernim vokalom Jelene Mužar. Ovim su povodom Downcast Art predstavili svoj nedavno objavljeni prvijenac „ Forbidden memories“, po mom mišljenju album kojega bi svaki ljubitelj symphonic metala trebao poslušati.
Koncert je otvoren obečavajućim instrumentalom „Everlasting“, a bend je nastavio u žešćem tonu. „Miris prošlosti“, jedina otpjevana na hrvatskom, pobudila je dotad ne baš živahnu publiku . Nakon nje je uslijedila jako zanimljiva obrada predivne „Wonderful Life“ Blacka, potom „Home of Silence“, lagana, dubinom prožeta i meni osobno favorit. Iduća je bila  duet „Forbidden memories“, a nakon nje odsvirana su dva bisa svaki s po jednom pjesmom, na zahtjev malobrojne, ali uživljene publike. Tako su odsvirane još „ Face without a name“, pjesma vođena predivnim dionicama klavijatura , te još jednom „Forbidden memories“. Bend je završio nešto prije ponoći, ostavljajući zadovoljne posjetitelje.
Sve u svemu, jako dobar koncert, izuzev već spomenutog slabog odaziva, što opet ukazuje na već specifičan problem nezainteresiranosti hrvatske publike za ovakav žanr ili premale informiranosti, ali nadajmo se da će se i to uskoro promijeniti.
U svakom slučaju, Downcast Art se pojavio, pokazao svoje prve ideje za koje mislim da su jako dobro realizirane, te vjerujem da ćemo ih u skoroj budućnosti moći vidjeti među velikim imenima tog glazbenog kruga.

Pripadajuću foto galeriju pogledajte OVDJE.

Izvještaj: Tamara Dujmović