Loading...

DORO, SEVEN – Austrija, Beč, Szene Wien, 01.12.2012.

Mnogo je vremena prošlo otkad je rock zvijezda DORO Pesch posjetila Austriju prošli put tako da je publika bila vrlo uzbuđena. Ono što sam primijetila je da su u publici bili uglavnom stariji fanovi – ne oni uobičajeni od dvadesetih do tridesetih godina već od pedesetak i više godina ili zaista mladi fanovi pa sam, na primjer, vidjela i neke sedmogodišnjake tako da je DORO imam zaista dobru mješavinu publike.

Predgrupa večeri bio je bend SEVEN – dobri prijatelji zvijezde večeri koja je s njima otpjevala dvije pjesme na njihovom albumu iz 2004. godine. Na kraju sam se iznenadila što bend postoji od 1995. – njihov duh je stvarno mlad i bila sam uvjerena da su novi na sceni. Nastup je bio stvarno odličan i mogla se osjetiti pozitivna vibra na bini. Mali vrhunac je bio kad je gitarist Honza svirao gitaru s bušilicom! Nikada prije nisam vidjela nešto takvo tako da sam bila impresionirana i to je bio stvarno dobar začin nastupu. Zvuk je također bio jako dobar, bio je to klasični metal što je bio dobar izbor za predgrupu – jer DORO je isto dio klasičnog metala tako da se glazba savršeno uklapala i publika je na kraju njihovog nastupa bila u potpunosti spremna za DORO.

Pitala sam se zašto stepenice u foto pitu – i dobila sam odgovor na drugoj pjesmi njezinog seta. No vratimo se na početak: DORO je izašla na pozornicu i publika je totalno poludjela. Tako sam često čula da bečka publika može biti dosadna i mirna i da stariji u Beču ne vole baš metal i hard rock. Te večeri sam naučila: bečka publika je u stanju razvaliti i većina je ljudi bila starija i rasturala sa jednakim žarom kao i mlađi fanovi.
A DORO, mislim da nije teško sresti ženu koja ne bi željela sa 48 izgledati kao da joj je 30. DORO tako izgleda. I ne samo da odlično izgleda, vitalna je kao i neke djevojke koje poznajem. Bilo je stvarno zabavno vidjeti je na pozornici, sa svom tom čistom energijom i užitkom u pjevanju i time kako stimulira publiku. I moje pitanje s početka, zašto su tamo stepenice odjednom je dobilo odgovor jer DORO se spustila sa pozornice i zagrlila se s ljudima u prvom redu i pjevala s njima. Neki su joj se fotografi jedva uspjeli skloniti s puta. No bez obzira na to koliko je fotografa tamo – fanovi su joj najvažniji! To mi se sviđa i dalo je cijelom koncertu vrlo osobni i bliski dodir i činilo se da je koncert više kao veliki susret obitelji nego koncert poznate metal kraljice.

Pa DORO, molim te posjeti nas opet sa toliko snage i energije jer  mnogi mlađi izvođači imaju što naučiti iz tvoje knjige.

Izvještaj i foto: Tamara Vodicka

Odgovori