Mnogo je vremena prošlo otkad je rock zvijezda DORO Pesch posjetila Austriju prošli put tako da je publika bila vrlo uzbuđena. Ono što sam primijetila je da su u publici bili uglavnom stariji fanovi – ne oni uobičajeni od dvadesetih do tridesetih godina već od pedesetak i više godina ili zaista mladi fanovi pa sam, na primjer, vidjela i neke sedmogodišnjake tako da je DORO imam zaista dobru mješavinu publike.

Predgrupa večeri bio je bend SEVEN – dobri prijatelji zvijezde večeri koja je s njima otpjevala dvije pjesme na njihovom albumu iz 2004. godine. Na kraju sam se iznenadila što bend postoji od 1995. – njihov duh je stvarno mlad i bila sam uvjerena da su novi na sceni. Nastup je bio stvarno odličan i mogla se osjetiti pozitivna vibra na bini. Mali vrhunac je bio kad je gitarist Honza svirao gitaru s bušilicom! Nikada prije nisam vidjela nešto takvo tako da sam bila impresionirana i to je bio stvarno dobar začin nastupu. Zvuk je također bio jako dobar, bio je to klasični metal što je bio dobar izbor za predgrupu – jer DORO je isto dio klasičnog metala tako da se glazba savršeno uklapala i publika je na kraju njihovog nastupa bila u potpunosti spremna za DORO.

Pitala sam se zašto stepenice u foto pitu – i dobila sam odgovor na drugoj pjesmi njezinog seta. No vratimo se na početak: DORO je izašla na pozornicu i publika je totalno poludjela. Tako sam često čula da bečka publika može biti dosadna i mirna i da stariji u Beču ne vole baš metal i hard rock. Te večeri sam naučila: bečka publika je u stanju razvaliti i većina je ljudi bila starija i rasturala sa jednakim žarom kao i mlađi fanovi.
A DORO, mislim da nije teško sresti ženu koja ne bi željela sa 48 izgledati kao da joj je 30. DORO tako izgleda. I ne samo da odlično izgleda, vitalna je kao i neke djevojke koje poznajem. Bilo je stvarno zabavno vidjeti je na pozornici, sa svom tom čistom energijom i užitkom u pjevanju i time kako stimulira publiku. I moje pitanje s početka, zašto su tamo stepenice odjednom je dobilo odgovor jer DORO se spustila sa pozornice i zagrlila se s ljudima u prvom redu i pjevala s njima. Neki su joj se fotografi jedva uspjeli skloniti s puta. No bez obzira na to koliko je fotografa tamo – fanovi su joj najvažniji! To mi se sviđa i dalo je cijelom koncertu vrlo osobni i bliski dodir i činilo se da je koncert više kao veliki susret obitelji nego koncert poznate metal kraljice.

Pa DORO, molim te posjeti nas opet sa toliko snage i energije jer  mnogi mlađi izvođači imaju što naučiti iz tvoje knjige.

Izvještaj i foto: Tamara Vodicka