Bila je to večer koju su mnogi čekali – DEVASTATING ENEMY slavili su svoj album koji će izaći 23. studenog. Iznenađujuće je bilo I to da je bečka Szene bila tako dobro posjećena i stvarno su svi bili dobro raspoloženi.

Podrška su bila tri benda: Night Falls Last, Esseker i Cemetery Garden. Prva tri benda – Night Falls i Esseker – su bila stvarno dobra, iako se činilo da su novi napravili su dobar posao. Bili su stvarno dobar izbor za podršku i publika je na kraju doista bila motivirana iako su Night Falls na kraju imali  ‘problema’ sa pomalo dosadnom publikom s početka, no to se promijenilo.
Zadnja predgrupa bio je bečki benkd CEMETERY GARDEN. Stvarno dobar zvuk – i odlična mješavina metala i dobrog starog rock ‘n’ rolla – i SADA je publika bila motivirana jer bend je bio odličan. Pjesme su bile snažne i zabava na pozornici primjetna tako da se dobio osjećaj da smo kod kuće u svojoj dnevnoj sobi uz čašu whiskeya – CEMETERY GARDEN su pokupili najviše bodova od ponuđenoga. Svirka u kojoj ste mogli u potpunosti uživati i dobila sam osjećaj da nikada neću morati napustiti Szene. CEMETERY GARDEN je bio odličan izbor za predgrupu DEVASTATING ENEMY-ju i ne smijete propustiti sljedeći nastup!

Glavni bend večeri, DEVASTATING ENEMY, otvorili su anstup sa vrlo impresivnom bubnjarskom dionicom: četiri momka za velikim bubnjevima sa svjetelećeim palicama stvorili su epski zvuk. Napokon, uređenje na pozornici bilo je najimpresivnije od svih koncerata do sada. A onda, gotovo u mraku, članovi benda izašli su na pozornicu i odlična večer je započela!
Bila je to velika sreća za bubnjara Thomasa Urbaneka – jer u tjednima prije koncerta imao je ruku u gipsu – i nitko nije primijetio da mu je to bio prvi koncert nakon ozljede. Svirao je fantastično i oduševio sve prisutne.
Koncert je bio dug i impresivan, svjetla su bila dobro odabrana tako da koncert nio bio samo za uši već i za oči i bend me doista snažno impresionirao. Bila je to večer puna dragih ljudi, stvarno dobrog metala i zabave! Ostati će mi kao jedna od top 10 večeri.

Izvještaj i foto: Tamara Vodicka