Budući da je kraj godine bio je potreban jedan ovakav koncert da još jednom okupi sve i da se dobro zabave prije praznika. Ta zadaća pripala je legendarnima Converge koji su uz sebe poveli sve populariji Touche Amore i A Storm of Light. Najavljeni su bili i talijanski The Secret, no u zadnji čas su otkazali.

Na stage prvi su stupili A Storm of Light za koje sam saznao tek kada sam vidio najavu za ovaj koncert i od tada sam ih dosta slabo poslušao. Pred polupraznom Močvarom predstavili su se sa svojim pjesmama u nekakvoj sporoj hardcore/metal maniri, no ipak neka značajnija povezanost s publikom se nije ostvarila tako da dojmovi i nisu nešto pretjerani što se ovoga benda tiče, ali ipak imaju dobru volju i predispozicije nešto napraviti od svoje muzike i privući ljude.

Slijedi bend koji je mnogima predstavljao headlinere i mnogi su došli pogledati upravo njih, dolaze Touche Amore predvođeni dobro raspoloženim Jeremyjem. Močvara se jako dobro popunila i još bolje raspložena raspjevana publika djelila je emocije s ovim Amerikancima. Otvaraju sa „~ (Tilde)“ i publika sve pjeva u glas bez ikakvog problema dok momci ih benda ne skrivaju oduševljenje. Izveli su lijep presjek svoje dosadašnje karijere tako da su se redale „Pathfinder“,  „Honest sleep“, „Face ghost“, „Method act“, mnogima među dražima „Home away from here, meni jako dragu „Adieux“ u koju Jeremy tu i tamo ubaci dio teksta svima nam znane pjesme „Hurt“ . Za kraj ostavljena je pjesma „Amends“ nakon čega ostavljaju stage posljednjem bendu. Tijekom cijelog koncerta publika je u glas urlala skroz sve tekstove, a bend je ponavljao kako je ovo najbolji koncert turneje što čujemo svakoga puta tako da je jako teško odrediti misli li bend to ozbiljno, no svakako je lijepo za čuti. Saznajemo kako momci rade na novom albumu pa se onda opet vraćaju u Europu.

Nakon nešto pauze glavni majstori dolaze razvaliti Močvaru, legendarni Converge otvorili su sa „Heartache“ i kaos je počeo. Hit za hitom nebitno novi ili stari redale su se stvari „Concubine“, „Dark horse“, „Heartless“, „Aimless Arrow“… Nakon koncerta u razgovoru s basistom rekao nam je kako su svi bolesni već pomalo tako da još ako se to uzme u obzir ovo je jako fantastično odrađen koncert. Jedna od mojih najdražih „Axe to fall“ odsvirana je u klasičnom repertuaru i to je označavalo da je koncert pri kraju. Za bis su ostavljene „First light“ i „Last light“ nakon čega smo ostavljeni kišnoj jesenjoj noći.

Prije svega ovo nije bio samo koncert, ovo je bio cijeli događaj. Puno ekipe je došlo iz Osijeka, Šibenika, Novog Sada, Nove Gradiške, Slovenije, Rijeke i odsvuda i ovo je definitivno prvi puta da vidimo toliko poznatih lica usred Zagreba i usred tjedna. Osim jako kvalitetno odrađenog koncerta bendovi su nam pružili i odličan povod da se svi skupimo i zabavimo skupa. Sada lagano do kraja nam ove godine, pa sljedeće opet žestoko.

Izvještaj: Tomislav Crnković