Dolazak Blazea Bayleya u Zagreb, nakon otkazivanja koncerta na prošloj turneji, svakako je bio događaj o kojemu će se pričati. Sada je došao u sklopu svjetske turneje „The King Of Metal Tour“ na kojoj promovira novi, istoimeni album koji je objavljen tek pred koji dan.
O predgrupama, Eat Your Brains i Vis Maior ne mogu reći ništa jer spletom okolnosti u Boogaloo ulazim svega nekoliko minuta prije Blazeovog pojavljivanja na bini.
Odmah na početku, a koncert je otvorio sa „Will to Win“ te nastavio s Maidenovom „Lord of the Flies“, Blaze je pokazao da je veći od života, neuništiv. Toliko iskrene energije Boogaloo već dugo nije vidio. Zato i ne čudi da je okupljena publika bila entuzijastična i da je vrlo brzo odgovorila na zaraznu strast koja je s pozornice dolazila u pjesmama „Dimebag“, novoj „The King of Metal“, „Fate“, „The Black Country“ …..
I taman kad smo pomislili da ne može biti bolje, unatoč tradicionalno lošem zvuku u klubu i isto tako tradicionalno dobroj atmosferi Blaze nas je odveo na Iron Maiden staze i zaprašio „The Clansman“ i „Man on the Edge“ te se sa svojim bendom povukao sa pozornice dok ga je publika dozivala na bis. Pritom svim eventualnim skepticima koji žive od usporedbi treba reći da je Blazeov stil pjevanja potpuno drugačiji od stila Brucea Dickinsona. To je jedino pošteno  unatoč činjenici da su obojica u svoje vrijeme i na svoj način obilježila Iron Maiden.
Zato nije bilo veliko iznenađenje što se Blaze vratio na pozornicu i za kraj zaprašio još jednu Maidenovu, „Futureal“ i ostavio lokalnu metal publiku zadivljenu ne samo nastupom, vrhunskim nastupom u kojemu je teško naći slabu kariku jer svi glazbenici svoje su odsvirali na i više nego zavidnoj razini već zadivljenu i njegovoj glazbenoj misiji istinski posvećenoj metalu. Vjerujem da uz Blazea na metal sceni postoji svega još nekoliko pojedinaca koji su istinski svim srcem posvećeni glazbi koju sviraju, svojem nastupu i izvedbi bez brojanja posjetitelja u klubu i zarade od prodanih ulaznica. To srce, taj osjećaj, tu iskrenost i predanost je publika i te kako osjetila. Zato se nadam da ovo nije bio Blazeov zadnji posjet Hrvatskoj!

Izvještaj: M.LeFay