Zadnji puta smo Architectse gledali u ožujku zajedno za Rise Against i Touche Amore, no u međuvremenu su izdali novi album pa smo to iskoristili da ih pogledamo opet. Da bi stvar bila bolja ovoga puta bili su na turneji za odličnima While She Sleeps i Heights.

Za početak u Koprivnici se otkrilo da nam auto ima probušenu gumu pa treba to zamjeniti u nedjelju popodne, u Zagrebu se frendovima koji su također išli ispraznio akumulator i nakon što smo i to riješili dočekala nas je kolona na granici na ulazu u Sloveniju tako da smo još sat vremena čekali da prođemo granicu. Nakon sat vremena i to smo prošli i dočekala nas je užasna mećava na autoputu koja je u kombinaciji sa mrakom koji je već pao zadavala poteškoće u vožnji tako da smo se čak i na autocesti prilično sporo vozili. Nažalost dok se sve to skupilo malo smo kasnili na početak koncerta tako da smo došli na polovicu Heights-a koji su prihvatljivo odsvirali, no nisu dobili baš neki odaziv publike na skakanje.
Nedugo nakon njih slijede sve poznatiji While She Sleeps koje su ljudi jako dobro prihvatili pokazujući to tako da su većinu pjesama sa njihovog EP-a „The North Stands For Nothing“ i albuma „This Is The Six“ pjevali uglas sa bendom.  Počevši sa „Dead Behind The Eyes“  energija je frcala kako sa stage-a, tako i iz publike koja je počela žestoko moshati i stagediveati. Zatim slijede „The North Stands For Nothing“  i himnična „Our Courage, Our Cancer“ koju je odlično otpjevala publika.  Slijedi naslovna pjesma albuma „This Is The Six“, „Crows“ koja je još dodatno aktivirala publiku za „Seven Hills“ koju su ostavili za kraj i koju je pjevač većinom otpjevao na koljenima sa publike, doslovno.  While She Sleeps su bend koji bi sudeći po imenu zaobišao misleći da se radi o još nekom odvratnom dubstep-electro-metalcoru napravljenom za curice, no ipak sam se iznenadio kada sam čuo kako odlično momci sviraju i koliko energije daju u to, tako da mislim da ćemo još dosta čuti o ovome bendu.

While She Sleeps setlista:
1. Dead behind the eyes
2. The north stands for nothing
3. Our courage, our cancer
4. Until the death
5. This is the six
6. Crows
7. Seven Hills

Pauza za popiti pivo i pogledati merch nakon koje slijede zvijezde večeri – Architects. Kao što smo rekli, na ovoj turneji promoviraju novi album „Daybreaker“ pa su tako za početak izabrali pjesmu s tog albuma zvanu „Alpha Omega“ za koji postoji spot. Jako dobro su držali ravnotežu izmađu starih i novih stvari svirajući „Day In, Day Out“, „Dethroned“, „Learn To Live“ i tako naizmjence. Recimo da još ljudi nisu preslušali novi album onoliko puta koliko su stare tako da su starije ipak dobile nešto bolji odaziv makar je na svim pjesmama publika divljala i bacala se sa bine. Odsvirane su i dvije stvari s novog albuma koje imaju gostujuće vokale (Olie Sykes i Drew York), a uživo se nimalo ne primjeti da netko fali jer je Sam odlično otpjevao svaku dionicu. Za kraj su odsvirali „These Colours Don’t Run“, jednu od singlova s albuma i do kraja iscrpila publiku. Zahvalili su se na odličnom koncertu i završili glazbeni dio našeg puta. Tek kada smo izašli van uspjeli smo naći sve nam poznate ljude iz Hrvatske i Slovenije koji su bili na koncertu, proveli nešto vremena s njima i onda krenuli natrag prema Zagrebu i svakodnevnim obavezama. Kombinacija ova 3 benda definitivni je pogodak za turneju koja se pokazala odlično posjećena i vrlo blizu rasprodanome ili čak rasprodana. Sada čekamo daljnje pothvate ovih bendova.

Architects Setlista:
1.      Alpha Omega
2.      Day In, Day Out