Prošlo je dugih 50 godina otkako je Klub Uljanik počeo sa radom, bila je to davna 1962 godina.
Sada, nakon 50 godina, proslavili su godišnjicu u velikom stilu. Organiziran je četverodnevni tematsko-glazbeni program, koji je počeo u srijedu 30.05 sa otvorenjem 50 Godina Kluba Uljanik i Rock Glazbe u Puli te okruglim stolom na kojem su prisustvovale osobe koje su dio kluba od 1962 pa do danas. U četvrtak održan je i jubilarni “student party” posvećan tom događaju. Petak je dan za pamtit na kojem će prisustvovati čak 14 bendova, i subota će početi sa otvorenjem izložbe fotografija na temu “50 Godina Kluba Uljanik i Rock Glazbe u Puli” te koncertom beogradske rock grupe “Partibrejkers”.
Sa čak 14 pulskih rock, metal i punk bendova počeo je rock maraton povodom 50 Godina Kluba Uljanik i Rock Glazbe u Puli. Bilo je tu mladih i starijih bendova te isto tako i publike. Rock maraton su počeli mlađi bendovi i to, Hombe, Modus, te Metaxa uz odličnu svirku autorskih i cover pjesama. Nakon kratke pauze na stage popeli su se Flanger Danger te uz svoj polusatni nastup počeli su sa laganim zagrijavanjem publike. Nakon njih na stage su krenuli poznati dugogodišnji rock bend Messershmitt te uz dobar “old school” rock uzdrmali publiku. Nakon Messershmitt-a na stage se popeo Arsenal, ovaj bend je publici kroz svirku dočarao povijest rock glazbe, te su uz svirku govorili šta se bitnog događalo te godine, za početak su odsvirali “Alabama Song (Whisky Bar)” slavnih Doors-a, te su prešli na 1971. kad je bend Black Sabbath izdao album i pjesmu “Paranoid”, te zatim Neil Youngsi pjesmom “Rockin’ In The Free World”. Nakon stranih izvođača prešli su na domaće i odsvirali nam pjesmu “Dva dinara druže” koju su skladali Bora Đorđević i Bajaga davne 1982 godine. Nažalost vrijeme leti tako da su Arsenali trebali napustiti stage da bi ga prepustili pulskom bendu I Filji Di Bruno Atomiko koji, odjeveni kao basist vječno slavnog Atomskog Skloništa Bruno Langer, napravili pravi kaos na pozornici te otpjevali nam par pjesama Atomaca u punk verziji. Nakon njih su na pozornicu kluba uljanik došli Novi Put koji je jednu pjesmu otpjevao sa poznatim istarskim kantautorom Alenom Vitasovićem i Stabilizacija. U već kasne noćne sate na red su došli i Monah koji su raspjevali i rasplesali publiku, te 052 koji nisu ništa manje lošiji, te nam predstavili njihove pjesme koje će se naći i na njihovom novom albumu “čim izađe na tržište” kaže nam kroz šalu Neno, pjevač benda. Nakon Monaha i 052 na pozornicu došli Vis The Thunderbirds koji su sa njihovim performansom odsvirali nam pjesme slavnih nekadašnjih pulskih rock i punk bendova kao Atomsko sklonište, Lizatori Pizdere i Brijačina Kojona. Nakon Thunderbirdsa došli na red Fault te sa dobrom svirkom održavali i dobru atmosferu među publikom. Na kraju zadnji bend je bio Oliver Kovach koji je ime dobio po dvoje velikana hrvatske glazbe Oliver Dragojević i Mišo Kovač. Na početku basist benda se našalio i izjavio “zahvaljujem se svim našim 13 predgrupa, nije bilo potrebno….” te počeli su žestoku svirku sa njihovim najpoznatijim autorskim pjesmama. Nakon 8 sati odličnog rocka, metala i punka u 3 ujutro došao je kraj koncertnom programu, te je slavlje nastavljeno u unutrašnjim prostorima sa DJ-evom glazbom.
50 godina u 100 fotografija….., kao da je bilo jučer, izložba fotografija koja je održana u klubu Uljanik na kojoj je bilo izloženo 100 fotografija svih bitnijih događaja u klubu još od davne 1962. dok je bio Dom saveza omladine, pa do današnjeg dana.
Dok su neki razgledavali izložbu, većina posjetioca zadržala se na terasi i uživala u dobrom starom rocku ’60, ’70, ’80 i ’90, sve dok u 23:30 na pozornicu se nisu popeli članovi poznatog beogradskog benda Partibrejkers, “dobroveče Pulo”, pozdravio je pjevač, publika je sa velikim oduševljenjem pozdravila bend i počela je svirka…”Ako Si” je bila prva stvar, pa nanizali još hitova kao, “Noć”, Zemljotres”, “Lobotomija”, “Ćutanje”, nakon par kratkih obraćanja publici nastavili dalje sa još hitova među kojima, “Put za Jug”, “100 Godina” i “Noćas u Gradu”. Da je atmosfera bila užarena svjedoči i mali incident na kojem je jedan “obožavatelj” skočio na pozornicu i zagrlio pjevača, no brzom reakcijom zaštitara udaljen je sa pozornice i koncert se nastavio. Euforiju u publici izazvalo je nekoliko odličnih hitova kao, “Rođen Loš”, “Hipnotisana Gomila”, “Kreni prema meni”. “Hoću da Znam” i “Molitva” bile su za kraj. Ovacijama publike i zahtjevanja za još svirke, izašli su na pozornicu i odradili odličan bis, sa “Mesečeva Kći”, “Kako je Teško”, “Dugo te Nema” i “Ulični Hodač”, no ni nakon bis publici nije bilo dosta pa su morali odraditi još jedan bis i to su odsvirali “Srce Kuca Tu Je”, “Gramzivost i Pohlepa”, “Sjajnija Budućnost”.Ovo je definitivno bio koncert za pamćenje, na kojem su uživali i mladi i stariji. Nakon “Partibrejkersa” zabava se nastavila u velikoj sali sa jubilarnim “susretom generacija” i rockom ’60, ’70, ’80 i ’90.

Izvještaj i foto: Danor Tade