Prije nešto više od godinu dana Zoran Mišić je po prvi puta nastupio u zagrebačkom okupljalištu rockera, Hard Placeu i oduševio se kako prostorom, tako i publikom. Stoga se malo tko iznenadio kada je početak svoje prve samostalne turneje na kojoj promovira svoj album prvijenac ‘Strah od nepoznatog’ mladi rocker iz Valpova odlučio započeti upravo u Hard Placeu. Koncert zakazan za 27. listopada započeo je nešto iza 21:30 i izuzetno m i je drago što po prvi put u osvrtu na nastup iznimnog vokalista Zorana Mišića mogu napisati nekoliko riječi o njegovim pjesmama i priču o vrlo popularnim obradama nekih od najvećih rock i metal hitova od Motörheada i Metallice do Pantere ostaviti u drugom planu.
Zoranov album ‘Strah od nepoznatoga’ objavljen je prije nekoliko mjeseci i sada kada su se slušatelji domaćih radio postaja, kao i Zoranova publika upoznali sa izričajem ‘klinca’  koji nas je sve mjesecima oduševljavao u jednom televizijskom showu pravo je vrijeme da Zoki sa svojim žestokim svirkama zagrije prohladne jesenje večeri. Album ‘Strah od nepoznatog’ i izuzetni Zoranov vokal to jamče.
U gotovo dupko  punom Hard Placeu Zoki je svoj prvi album odlučio predstaviti u cijelosti pa su prisutni po prvi puta imali prilike čuti live izvedbe odlične pjesme ‘Moja generacija‘ koja u koncertnoj, živoj, izvedbi zvuči još surovije i realnije nego na albumu, a sa jednakim žarom i oduševljenjem izvedena je i  prihvaćena pjesma ‘Hridi samoće’. Vrlo brzo na red je došla i jedna od najslušanijih pjesama sa albuma, sudeći prema youtubeu, u originalu Lauferova ‘Svijet za nas’ i ako je postojao i tračak sumnje vezan uz popularnost ove pjesme u Zoranovoj izvedbi nakon ovog koncertnog predstavljanja izblijedio je i izgubio se jer u ovoj verziji zvuči jednako duboko i snažno kao i kada ju izvodi Damir Urban. Žešću stranu albuma dostojanstveno je predstavila žestoka ‘Ovo je tvoj dan’ koja je još jednom iscrtala instrumentalno-vokalnu siluetu svih Zoranovih glazbenih uzora i zabljesnula u svakom kutku Hard Placea. Rockersku stranu ‘Straha od nepoznatog’ preuzela je ‘Vodi me’ kojoj su Zoran i njegov prateći bend pridružili ‘onu  koju prošli put nisu odsvirali’ – ‘Izgubljeni raj’, a posebnu pažnju privukla je i odlična izvedba jedne od laganica sa albuma, skladbe ‘Park’. Dok je Zoran na pozornici pjesme sa svoga albuma presjecao, i publiku oduševljavao, svojim verzijama nekih od najvećih rock i metal pjesama na red je došao i apsolutni hit mladog rockera, ‘Gdje si sad. Svoje mjesto pod reflektorima Hard Placea našle su i energična i divlja ‘Svoj’, ‘Mršavi pas‘ grupe Majke te na kraju jedna od stihovno najsnažnijih pjesama na albumu, ‘Dolina suza’. Oduševljena i razgaljena publika koja je temperaturu u Hard Placeu podigla na zavidnu visinu tražila je još i dobila još. Za kraj je Zoran sa bendom još jednom izveo pjesmu ‘Moja generacija‘ te se po silasku s pozornice fotografirao sa razdraganim fanovima koji su ga povlačili za rukav uzduž i poprijeko koncertnog prostora Hard Placea.
Zoran Mišić u klubu Hard Place dostojno je predstavio album ‘Strah od nepoznatog’ dokazavši još jednom da je riječ o jednom od najboljih glasova na našoj rock/metal sceni i rockeru čiji će koncerti, ustraje li na svom putu, vrlo brzo postati nezaobilazna poslastica ljubiteljima žešćeg zvuka koji imalo drže do sebe, ali i o ‘klincu’ čiji album prvijenac  jasno daje do znanja da domaća rock scena, da za kraj parafraziram Zokija, bez njega neće moći.

Foto galerija dostupna je OVDJE.