Čini se da je recesija u Hrvatskoj dosegla vrhunac jer publike je na koncertima, bez obzira na veličinu glazbenog imena koje nastupa i glazbeni opus koji prezentira, sve manje, a i ona koja je prisutna čini se sve pasivnijom i nezainteresiranijom. Tako su i veliki The Godfathers u svom četvrtom nastupu pred domaćom, untaoč suboti koja bi trebala biti jamstvo posjećenosti i dobrog provoda, publikom gledali u oči ne samo polupraznoj dvorani već, očito je, i financijskoj, kulturnoj, socijalnoj i inoj krizi u domovini nam u kojoj je u posljednje vrijeme vrhunac kulturne angažiranosti očito piljenje u Big Brother i slične tvorevine konzmentske Amerike sumnjive socijalne i kulturne vrijednosti i kvalitete.

No, oko 22:00 sata pred publiku koja se mogla nabrojati na prste jedne ruke izašli su domaći rockeri Malehookers koji su prije samo nekoliko dana u podjednako polupunoj Areni Zagreb zasvirali i prije velike dvice, Megadetha i Slayera. Malehookers su bend koji dobrano praši čisti rock ‘n’ roll i u čijem se zvuku, ali i nastupu dobro očituju crte njihovih glazbenih uzora među kojima navode AC/DC, Sex Pistols, The Stooges i The Rolling Stones no i bend koji izuzetnom rock energijom i impresivnim scenskim nastupom posebice frontmana Jerryja Alana Gabora plijeni pažnju i privlači publiku. Dokazao je to i nastup u Boogaloou jer do kraja nastupa u dvorani se je bila polovina onih koji su kasnije pratili i nastup Godfathersa. Malehookers su u svom polusatnom  nastupu napravili presjek svog glazbenog opusa u kojem su mi za uho zapele recentni uratci «Najgora», «Sex bomba ne postoji», «Ona je provela noć s njom», «Nekompatibilan» te «Bolje da ovdje ostanemo sami» te dobro zabavili one koji su se odlučili na dozu žestog rocka na hrvatski način. Šteta je što ih i u Areni Zagreb tri dana ranije, i u Boogaloou nije vidjelo više ljudi jer Malehookers su bend koji bi uz malo više zainteresiranosti tradicionalno za domaće bendove nezainteresirane publike zahvaljujući dobrim instrumentalistima i frontmanu koji dobro zna što mu je posao iz ovog potonjeg mogli iznjedriti i kralja guštera hrvatskog rocka.

Čini se da zabrana pušenja Hrvatima nikako ‘ne sjeda’, a terasa kluba Boogaloo im pogoduje više nego dvorana unatoč činjenici da su došli na koncert pa nedugo nakon Malehookersa pred također gotovo praznu dvoranu izlaze The Godfathers i kreću sa «I Want Everything». Publika na terasi vrlo je brzo rezonirala zvuke Godfathersa i u primjetnom se broju slila u dvoranu već na sljedećoj «Cause I Said So» no unatoč tomu izostao je pohod na prve redove jer prisutni su se odlučili zadržati podalje od pozornice i mirno promatrati Petera Coynea i njegov bend kako praše svoj stari, odlični alter rock. The Godfathers doista su angažirano i predano publici dali svoj maksimum, u sljedećih nekoliko na setlisti «Love Is Dead», «Can’t Leave Her Alone», «She Gives Me Love» ista se malo opustila pa je bilo i onih koji su razuzdano zaplesali ispred benda no cijelo se vrijeme činilo kako se Zagreb i The Godfathes ovaj put nisu našli na istoj valnoj duljini jer bend koji toliko dobro prezentira svoj rad, a na setlisti su se našle i «This Is War», «I’m Wanted» te odlični najavni single novog albuma «Back Into The Future», definitivno zaslužuje glasniju i angažiraniju podršku očiju koje ih promatraju. Tim više što ovdje govorimo o vrhunskim instrumentalistima predvođenima dobrim vokalistom koji iako možda nemaju najživlji i najenergičniji nastup na sceni itekako dobro znaju što je to pravi britanski alter rock na kojemu su odrastale generacije i generacije ne samo poklonika već i glazbenika. The Godfathers Zagrebu su u subotu navečer podarili veliku porciju istančanih rock zvuka sa alternativnom notom koja se na momente dodiruje s punkom te svima koji su imalo sumnjali da nakon izvanrednog nastupa na ugaslom Rokaj festivalu prije tri godine mogu ponuditi nešto neviđeno pokazali kako se i u klupskoj atmosferi pred publikom koja je svojoj mirnoćom više podsjećala na tradicionalno mirnu austrijsku nego na razuzdanu domaću snalaze kao kod kuće i koliko je njihoa glazba zapravo trodimenzionalna i živa u svim uvjetima i prostorima. The Godfathers definitivno su još jednom potvrdili i učvrstili svoju glazbenu veličinu i Zagrebu pružili večer koju bi, da je publika bila malo energičnija, mogli proglasiti i pravim malim rock spektaklom. Ostaje nadati se da će kumovi alternativnog rocka još koji put svratiti u našu metropolu i da će ih tada,u nekom postrecesijskom vremenu, sociološki i kulturno prosvjećenija publika dočekati u dupko punom klubu.