Ljubitelji hardcore glazbe napokon su dočekali koncert potpuno posvećen njima. U četvrtak 10.2. u Močvari zasvirala su četiri američka hardcore imena obogaćena jednim hrvatskim hardcore velikanima. Pred Močvaru smo stigli malo prije 9 i vidjeli kako se ljudi već polako skupljaju i druže pred klubom. Prvi na stage stupaju hrvatski Deafness By Noise koji ovom prilikom predstavljaju svoj novi album „Aim To Please“. Pred četrdesetak ljudi odsvirali su kvalitetnih pola sata repertoara. Nažalost nisu baš puno aktivirali ljude da skaču, a najbolje su prihvaćene pjesme „Aim To Please“ i „MTV jebi se ti“. Nakon njih stage preuzimaju prvi američki bend te večeri, Backtrack. Močvara je bila već uredno popunjena, a prilično raspoložen pjevač uspio je napraviti jedan mali circle pit. Ovaj mladi bend prvi put je u Hrvatskoj i vrlo su dobro prihvaćeni. Treći bend bio je Lionheart, odlično raspoloženi i puni energije dovukli su ljude u prve redove i stvorili veći mosh pit te nekoliko circle pitova. Pohvalno je što su zaštitari dopuštali ljudima da se provlače ispod ograde i skaču u nabrijanu publiku. Lionheart su u sat vremena prašili pjesme sa novog albuma, ali isto tako i stare hitove. Predzadnji bend bio je odličan First Blood. Cijela Močvara bila je popunjena, a pjevaču su uspjeli brojni pozivi za circle pitove i stage dive. Svi članovi energično su skakali. Pjevač se osim odličnim vokalom dokazao i bacanjem u publiku te pružanjem mikrofona publici da pjevaju s njim. Dočekali smo zadnji bend, zvijezde večeri, moćni Terror. Od samog početka brojni circle pitovi i stage diving  motivirali su publiku za divljanje. Pjevač je često davao mikrofon fanovima, pjevali su s njim hitove poput „Never Alone“ ili „Betrayed“. Naglasili su kako su zadnji put bili u Hrvatskoj prije 6, 7 godina i da im je vrlo drago što su opet ovdje. Američko-hrvatska ekipa savršeno je otvorila koncertnu sezonu hardcore koncerata koju će nastavili jedan od najvećih hardcore bendova ikad – Sick Of It All. Napokon su hardkoraši došli na svoje i dalje jedva čekamo ostatak ovakvih događanja.

Izvještaj: Tomislav Crnković