Interes za koncert grupe Sum 41 u Zagrebu nije jenjavao od prvog do posljednjeg dana pretprodaje ulaznica, unatoč ne suvišne glasnim i čestim medijskim najavama i objavama. Dokaz je to da publiku ako nešto zanima – zanima. Pa makar se promocija odvijala samo po shemi od usta do usta.I tako je Boogaloo i okupljenu masu na početku večeri zagrijavao Kinoklub, bend koji se preko noći uspeo na domaćim ljestvicama popularnosti i čija je mješavina post-metal-rocka nekima ultra zanimljiva, a nekima jednako tako naporna. Kako god, sudeći po požrtvovnosti nastupa i hitovima koje su iznjedrili „Vrati se u Zagreb“, „Prvi Semestar“ ili „Za nju“ koji su uistinu pokrenuli publiku jasno je da Kinoklub zna svoj posao mnogo bolje od većine onog dijela scene kojeg zovemo ‘underground’.Vrlo brzo nakon nastupa Kinokluba na pozornicu izlijeću Sum 41 i kreću u svom zaigranom punk-rock stilu. Kanađani u live nastupu zaista pozitivno iznenađuju. Njihovo je sviračko umijeće u samom vrhu aktualnog, novog  punk-rock vala kojega, uostalom i predvode, a ekipa na svaki odsvirani rif divlja. „Reason to Believe“ i „Screaming Bloody Murder“ u potpunosti su razgalile Boogaloo, ruke su bile u zraku, a temperatura u Boogaloou dosegla je teško izdržive vrijednosti. Ono najžešće je, pak, uslijedilo sa prvim taktovima „Hell Song“ ili Walking Disaster“ kada je vrisak dosegao svoj vrhunac no jednako impresivno glasno zvučao je i povik „Master!“ zagrebačke mlađarije okupljene ispred pozornice na ‘medleyu’ koji je sastavni dio svakog njihovog koncerta. Osim, pogađate, Master of Puppet, velikog Metallicinog hita, Kanađani su odsvirali i pokoju Black Sabbathovu te Motörheadovu uzdanicu i to je, u cijeloj uzavreloj atmosferi zvučalo fantastično.Sum 41 u Zagrebu su dokazali da u bend vrijedan pažnje. Pa iako nekima pada mrak na oči od same pomisli na maloljetnice koje se na njihovim koncertima kao gljive poslije kiše, sviračko umijeće kanadskih punk-rockera nove generacije u svakom je slučaju impresivno. Dokazali su to i totalno razvalivši na bisu na kojemu je uz „Baby You Don’t Want To Know“ primat pripao i legendarnoj „Pain For Pleasure“ koju je, tradicionalno, otpjevao bubnjar koji je od Derycka preuzeo mikrofon. Da rezimiramo jednu zanimljivu glazbenu večer u Boogaloou. Sum 41 ime je koje će i dalje, unatoč svom glazbenom umijeću i vještini, biti zanimljiv isključivo maloljetnoj ekipi i to po shemi – svakoj generaciji njezina glazba. Jer iole starija i ozbiljnija ekipa neće u potpunosti razumjeti riječi koje pršte iz gitarskih riffova kanadskih glazbenika. No svi oni koji su se u Boogaloou na koncertu benda Sum 41 našli sasvim slučajno i bez prevelikih planova i očekivanja zasigurno su se dobro proveli jer Sum 41 ime je koje garantira jednu vrlo čvrstu glazbenu podlogu, snažnu i odgovornu reakciju publike i, uostalom, sve ono što jedan koncert čini zanimljivim. Očekujemo ih opet u Hrvatskoj.
Izvještaj: Irena F.Foto: Slavica Rudec