Sredinom sedamdesetih godina prošlog stoljeća, Sonny Vincent i njegova grupa Testors, zajedno sa grupama kao što su Television, Patti Smith Group, Ramones, Blondie, Talking Heads i The Cramps, u svirajući u zadimljenim klubovima New Yorka, stvorili su punk-rock scenu koja je iz temelja promijenila tadašnje poglede na rock muziku. Možda zbog svoje naravi ili niza incidenata, Sonny Vincent i Testors nisu nikada postigli svjetsku slavu kao npr. Ramones, ali su zato stekli kultni status među muzičarima i istinskim ljubiteljima američkog punk-rocka. Krajem prošle godine Sonny je završio svoj novi album ‚Bizarro Hymns’, a povodom promocije istog albuma nastupio je u klubu Močvara u Zagrebu, uz postavu: Johnny Rio – bass, Bernward K – bubnjevi i Mr. Bernadette – gitara.

Koncert je otvorio zagrebački garage punk rockabilly trio Dykemann Family gitariste i pjevača Gorana Lautera, poznatijeg po svojim bendovima Babies i Welcomin’ Commitee In Flames. Pred polu praznom Močvarom svojim nastupom u trajanju oko pola sata nisu baš uspjeli privući i zainteresirati publiku, no moram ih pohvaliti za odličnu svirku na kontrabasu.  Uobičajeno je na koncertima da prvi bend nastupa pred polu praznom dvoranom, jer nažalost, većinu ljudi na zanimaju nepoznate predgrupe, niti im žele dati priliku. Uglavnom se na svakom sljedećem bendu skupi više publike, no ovaj put se dogodilo baš obrnuto. Tijekom nastupa zagrebačkih alternative rockera Interzone, koji su ovom prilikom promovirali svoj prvi album, ionako malobrojna publika se prepolovila, pa u prvim redovima ostaju samo najvjerniji fanovi, ili čak prijatelji članova benda. U svakom slučaju šteta. Po mojem mišljenju, bend nije toliko loš, osim što im fali energije na pozornici. Djelovali su mi nezainteresirano.

Nakon toga konačno na red dolazi Sonny Vincent. Velika legenda američke punk-rock scene, na našu  je žalost, izašla pred iznanađujuće mali broj posjetitelja no oni koji su odlučili srijedu navečer provesti u Močvari uz sirove zvuke punk-rocka nikako nisu pogriješili. Kao što je bilo i najavljeno, dobili smo kvalitetnu punk-rock tradiciju s korijenima koji sežu u same početke njujorškog glazbenog podzemlja u ranim sedamdesetima. A iz svake note velikog Sonnya Vincenta izviru toliko nam bliski prizvuci jednako tako legendarnih Velvet Underground, Iggy Popa & The Stooges, Sonic Youtha pa i nazaobilaznog Johnnyja Thuderera. Newyorški underground u svoj se svojoj sirovosti na nekih sat-dva preselio u zagrebačku Močvaru i pokazao u svom punom sjaju, onom kojem su generacije poklonika žestog zvuka težila još od ranih 70.-ih prošlog stoljeća. Rock’n’roll strast i energija prštali su s pozornice uz pratnju vidno brojnije publike u odnosu na prethodna dva benda, no ipak prilično malobrojne. Zašto je Zagreb zakazao kada je riječ o velikanu iza kojeg stoje sirovi hitovi kao «She Blew It», «You Break My Heart», «My Guitar» ili «Always A Catch» teško je reći. No ipak, iskreni obožavatelji neizmjerno su uživali u starijim i novijim hitovima glazbene legende. Jer tko zna kada će opet za to dobiti priliku.

Sonny danas nastupa u splitskom Quasimodu gdje će, nadamo se, odaziv publike biti veći.

Izvještaj i photo: Elena Crnković