Zagreb je ove srijede bio domaćin još jednog odličnog koncerta. Riječ je o velikanima post-metal glazbe, bendu Rosetta. Kao prva predgrupa nastupili su Emphasis, bend iz Čakovca koji su jedan on najboljih hrvatskih post-metal bendova koji po stilu savršeno odgovaraju kao predgrupa. Sviraju instrumental kombinirajući žestoke i lagane melodije. Pohvalno je to što se za vrijeme njihovog nastupa već se skupilo dosta ljudi, puno više no što obično bude na prvim predgrupama. Nakon njih slijedi City of Ships, američki progresivni rock trio. Ovom prilikom odsvirali su, osim starijih, i neke pjesme s novog albuma koji samo što nije izašao. Medika je bila već prilično popunjena i podsjećala jena saunu, a od vrućine i sparine cijela publika bila je oblivena znojem. I na kraju slijedi spektakl večeri, razlog zbog kojeg smo i došli u Mediku – Rosetta. Teško je riječima opisati tu atmosferu, no mogu reći da se ovako nešto ne viđa često, pogotovo na ovakvim manjim koncertima. Energičan nastup i ista takva publika koja je cijelo vrijeme pjevala u glas s bendom. Vidjelo se da su članovi benda iznenađeni ovakvom publikom, no istovremeno oduševljeni istom. Na kraju koncerta publika je tražila bis i dobilaga je, bez obzira na užasnu vrućinu u dvorani u kojoj se nije dalo disati. Na bisu su odsvirali čak i pjesmu Wake koja nije bila u planu, no publika ju je tražila nakon koncerta.Ljudi su nakon koncerta izlazili mokri, umorni i iscrpljeni, no svi od reda zadovoljni, a da je ovo bio jedan on najboljih koncerata na turneji potvrdio je i sam bend.

Izvještaj i photo: Elena Crnković