Rockeri i radni rođendani nikada u povijesti rock ‘n’ rolla nisu bili najs(p)retnija kombinacija pa je u skladu s tim i dio planirane satnice Psihomodo Pop-ovog koncerta 18. veljače u klubu Ground Zero u Zagrebu ‘prohujalo s vihorom’. No ni pomalo čudan ambijent  za ljubitelje rock glazbe i još čudnija atmosfera nisu mogli poremetiti rođendansku veselicu Davora Gopca, jednom kad se bend ukazao na pozornici.  Psihomodo Pop dugi su niz godina predvodnici zagrebačke rock scene i već je samo ta činjenica garancija dobrog provoda, bez obzira na mjesto, vrijeme i okolnosti.
Psihomodo Pop na binu svog ‘kvartovskog’ kluba (unatoč tomu što isti nosi predznak ‘narodnjački’ protiv kojeg često javno istupaju) izlaze sa dobrih sat i pol zakašnjenja u odnosu na najavljeno, nešto iza 00:30. I fešta prepuna uvijek razuzdanog i divljeg rock ‘n’rolla koji nas nikada nije razočarao započinje. I dok Gobac i momci na bini već redaju hitove iz svoje bogate diskografske aktivnosti vani se, prema pričanju onih koji su pristigli kasnije, publika tek okuplja tako da se onaj pravi rockerski, nabrijani, feeling stvara tek oko 01:00 kada publika u glas prati Gopca u najvećim bendovim hitovima: ‘Frida’, ‘Ja volim smo sebe’, ‘Sexy magazin’, ‘Pinokio’, ‘Crtani filmovi’ koja me uvijek posebno razveseli zbog jedne djetinje komponente i sjećanja na dane provedene ispred TV-a u društvu Mickeya Mousea, Pink Panthera, Tommyja i Jerryja kada su crtići još to bili, ‘Osjećam se haj, mozak baj baj’, Starfucker’, ‘Ramona’, ‘Bože čuvaj Psihomodo pop’,…. i tako dva sata. Kako to obično biva kada je na bini Psihomodo Pop nenadmašni Davor Gobac svaku je pjesmu dodatno obogatio svojim sada već legendarnim pokretima i plesom, a našlo se tu prostora  i za pokoju govoranciju te niz rođendanskih čestitki. I tako je maleni klub u Novom Zagrebu, ne baš omiljeno mjesto rock publike, sve više nalikovalo na klub Boogaloo prije dvije godinje kada su i Gobac i bend slavili rođendan u pravoj klupskoj rock atmosferi.
Nakon što su otprašili dobar dio svojih ‘tekućih 27’ hitova onima koji se svrstavaju u njihovu publiku, i onima koji su u Ground Zero došli po svom ustaljenom rasporedu petkom bilo je jasno zašto su Psihomodo Pop predvodnici zagrebačkog rock zvuka već gotovo tri desetljeća. Njihova žestina i rockerski bunt trajna su komponenta svakog njihovog pojavljivanja i bend koji je kroz godine bivanja i obitavanja osim u glazbenom, postao vrlo bitan i u kritičkom pogledu našeg društva. Davor Gobac u svojim je istupima, što na bini, što u medijskim pojavljivanjima beskompromisan i bez dlake na jeziku, njegov bend žestok i pomalo suzdržan, baš onakav kakav treba biti. Proslava rođendana na mjestu koje je svojom ideologijom i profilom publike njima u potpunosti protivna možda nije bio najs(p)retniji izbor, možda će povući za sobom i pokoju kritiku nekog zagriženog obožavatelja, no svakako je bio događaj koji će Davor Gobac sa svojim ‘letećim odredom’ zasigurno pamtiti u svojoj novoj ‘godini zmaja’. Pa tko bi mu onda zamjerio na kašnjenju i  ne poželio – sretan rođendan!

Izvještaj: Maja P.