19.4.2011 zbila se eksplozija japanske mitologije predvođena četvoricom samuraja koji su branili svijet iz male sale Doma Omladine u Beogradu. Orochi je samurai rock bend koji je prilično poznat ljubiteljima japanske kulture. Moć velikog zmaja Yamatano Orochija je u njima bila velika. Dali su od sebe sve i uspjeli se obraniti od demona.Pod vokalnim vodstvom Lorda Ushi-waka i 3 hrabra samuraja, na gitari odlicni rifovi su se čuli od Yuki-mura, na basu i za odlične back vokale je zaslužan Mitsu-hide dok je razarajućim bubnjevima koji su bili fantastični dirigirao Genji-hotaru.Koncert je počeo oko 21:15 tako da se nije dugo čekalo niti je bilo nekih neplaniranih odgoda. Vrlo mistično, mitološki magično i sve protkanojapanskim osmjesima, vedrinom, šalom. Bilo je oko 50-ak ljudi na koncertu što zaista nije dobro ali publika koja je bila tu je bila dovoljna da, kao domaćin, napravi dobru atmosferu. Vrlo angažirani sa publikom, vedri i vrlo muzički uigrani su glavne karakteristike benda koje svaki bend koji želi upriličiti dobar koncert mora imati. Rad sa publikom se isplatio jer na svaki pokret ili vokal na njihovim licima ljudi su skakali, plesali, pjevali i obožavali svaki tren što su tu. Zvuk je bio na vrlo zavidnoj kvaliteti, i sve se moglo čuti. Imali smo priliku čuti i pjesme koje su izazvale najveće ovacije među fanovima

kao što su „Castle In The Sky“ i „Hannya“ za koju su imali ispisana imena Demona koji se spominju u refrenu pjesme tako da su svi znali što treba pjevati i to su vrlo skladno i glasno znali raditi. Pogotovo je bilo lijepo

čuti i vidjeti da svi znaju brojeve na japanskom jeziku i da se bend potrudio učiti i karate udarce za neke pjesme.Bend je zavrsio koncert i posle 10minutnog skandiranja i vristanja izasao na jedan bis koji je poceo sa gromoglasnim i fantasticnim drumsessionom Genji-hotarua.Naravno bend se zahvalio svim prisutnima za veliku podršku

njihovoj zemlji u ovim momentima

nakon tragedije i nadodao da su čuli što se ovdje sve događa i što čine ljudi da bi izrazili svoje simpatije i pomoć.Kraj veceri se privukao kraju kada su odsvirali svoju predivnu pesmu sa nazivom “Sakura” (Tresnjin Cvet).Znači, jedna vrlo lijepa večer posvećena japanskoj kulturi, muzici, tradiciji i opet podrška njihovoj zemlji.Svaka čast svakome tko je digao pesnicu kao pozdrav podrške Istoku…

Report i foto: Bojan Ulv Krnjajić