NE SJA SUNCE UZALUD!

Opća opasnost palila je rock populaciju teenagera početkom 90-ih. Ima nas koji upravo iz tog vremena pamtimo sada antologijsku
“Jednom kad noć” ili “Treba mi nešto jače od sna”. Upravo iz tog razloga ponovno okupljanje grupe Opća opasnost, snimanje novog albuma i opaka turneja koja je obuhvatila svaki kutak naše domovine i probudila danas marginalizirane rockere iz sna stavka je na koju trebamo biti ponosni. Kao i na činjenicu da su ovi temperamentni Slavonci po treći puta u godinu dana Zagreb podigli na noge, i po drugi puta napunili klub Boogaloo. Dokaz je to tvrdnje da rock publike ima, samo da bi izašli iz svojih jazbina i pridružili se žestokoj fešti cijenu ulaznica treba prilagoditi. Na tomu svaka čast Općoj opasnosti.
Pun Boogaloo u petak navečer definitivno Opću opasnost svrstava rame uz rame uz legendarne i desetljećima glazbeno aktivne Psihomodo Pop, Majke (ili Goran Bare s Plaćenicima bez Majki), ali, ipak, ne baš u red s njima koji su zahvaljujući progresiji u svom zvuku izgradili konstantnu i kvalitetnu publiku koja posjećuje njihove koncerte. Opća opasnost u svom se glazbenom izričaju nije odmakla od bajkerskog rockerskog zvuka koji, očito je, pali ali dovoljno je napredovala da neki novi teenageri iz sveg glasa pjevaju pjesme teenagera s početka90.-ih, već spomenute ranije u tekstu. Biti bez kompromisa, dokazuje još jednom bend iz Županje, ponekad i u korumpirano kompromisnoj zemlji sa glazbenom scenom koja ne može iznjedriti ni prosječno slušljivu pjesmu u finale Eurosonga ne mora uvijek imati negativan predznak. Jer biti bez kompromisa i odan svojim uvjerenjima temelj je na kojem je Opća opasnost izgradila frenetičnu bazu fanova koji, sada je sigurno, bend prate u stopu. A to ni ne čudi jer nastup Opće opasnosti  kompletan je i predan u okviru glazbe koju sviraju.
Bend donosi ogromnu energiju koja se bez imalo teškoća prelijeva na publiku koja reagira glasno! Svirački je bend na nivou, Pero Galić sa svojim oduvijek upečatljivim glasom iz koncerta u koncert je sve bolji, svojom jednostavnošću i karizmom osvaja publiku….
A u Boogaloou su na petak 13. uz presjek hitova koji su raspametili publiku u cijelosti odsvirali i svoj nadolazeći album ‘Virtualni novi svijet’ tako da je nakon gotovo 2 i pol sata svirke za reći ostalo samo – laku noć! Preznojena publika bez glasa i prezadovoljan bend rezime su večeri nakon dana u kojem sunce zaista nije uzalud sjalo!

Vidimo se uskoro, tamo na vrhu sa Općom opasnosti!

Izvještaj: Maja P.