Jura Stublić ponovno žari i pali! Nakon tridesetak godina na sceni u Azrinim stihovim opjevani ‘Jura iz Sesvetskog Kraljevca koji se dobro fura’ ponovno osvaja svoje fanove vraćajući ih u bezbrižne dana roka, kada se pjevalo do zore i zamišljalo život u ritmu muzike za ples. Ovoga puta žarište Jurinih dobrih vibracija bio je zagrebački klub Boogaloo, inače smješten stotinjak metara od Filozofskog fakulteta, bivšeg fakulteta našeg dragog rokera.  Koncert je posvećen dvadesetoj godišnjici izlaska albuma Hrana za golubove.

Vrijedno je napomenuti na samome početku kako je ovo bio jedan od onih koncerata gdje publika od prve do posljednje pjesme pridosnosi atmosferi, moglo bi se reći sjedinjuje s izvođačem. Koncert je otvorio i postavio publiku na noge Stublićev podmlađeni Film pjesmom Chicago. Pokazavši kako nema mjesta skeptičnosti prema novoj postavi benda, svi odreda mladi dečki udahnuli su dobrim starim hitovima novi život. Potom uz prve taktove Bilog cvitka na pozornicu stupa uvijek vitalan i energičan Jura sa svojim zaštitnim znacima, neizostavnim naočalama i maramama. Publika je u potpunom transu, pleše se, skače, proljeva pivo, pjeva i kliče: ‘Jura, Jura!’

Energično u rokerskom stilu, kako to i priliči zvijezdi ovog kalibra, bend nastavlja nizati vječne hitove: Dijete ulice, Pjevajmo do zore, Zajedno,  Zamisli život u ritmu muzike za ples, Boje su u nama, Srce na cesti…  Stublić cijelo vrijeme, uz to što se brine da je atmosfera na vrhuncu, koketira s publikom.  Koristi se digresijama kako bi zahvalio publici i pokazao kako mu je ona uistinu od velikog povjerenja, ali i najavljuje posvete pjesama i zahtijeva prigušenje svjetala. Tako se već sentimentalna i atmosferična pjesma Doći ću ti u snovima uzdigla na novu razinu. Posvete je uputio pokojnom prijatelju, ali i nedavno umrloj soul divi Amy Winehouse (pjesma Trgovci srećom), uz napomenu kako je ona sada ‘na drugome svijetu gdje vino i šampanjac teku u potocima’. Prvi set završava pjesamom Ivana.

Nakon dvadesetak minuta stanke i promjene stylinga bend kreće u nove rokerske pustolovine. Nastavljuju sa stvarima Neprilagođen, Moderna djevojka, Sjećam se prvog poljupca, Ana Nirvana i ponovno jednom posvetom, ovoga puta upućenom donedavno aktivnim velikanima R.E.M. (pjesma Kad si mlad). Publika, naročito stariji dio, ostala je zatečena kada je Stublić najavio kako će nas počastiti izvedbom pjesme koja još nije izvedena u ovom stoljeću, a time ni u ovom tisućljeću. Radilo se o pjesmi Kćeri moja i sestrice. Nakon Doma, uslijedila su dva bisa, za koje su čuvali Roba ljubavi, Druga beogradskog, Dobre vibracije i Na morskome plavom žalu. Srdačno su se, uz ponovnu izvedbu Bilog cvitka (ratnog hita s prethodno spomentog albuma Hrana za golubove) i veliki pljesak publike kao izraza poštovanja i izvrsnosti nastupa, oprostili uz najavu sljedećeg, proljetnog koncerta. Ne preostaje ništa drugo no nadati se kako će velikan naše scene koji uživa poseban status zadržati istu energiju i entuzijazam i ponovno prirediti ovakav šou. Skidamo kape, majstore! I vidimo se sljedećom prilikom ponovno u istom izdanju, tj. s predstavnicima svih generacija.

Foto galeriju pogledajte OVDJE.

Izvještaj: Tihana Klajzner