”Art, sex, truth…”

Još jedna delikatesa iz briljantne radionice synthpop pogona -IAMX, sinoćnim je performansom u zagrebačkom klubu Boogaloo, ovu nedjeljnu noć učinila nezaboravnom. Savršena sinteza emocija i tehnologije kroz sempliranje te loopiranje, podsjetila nas je na elektroničku prirodu muzike 80′-tih, no s potpuno inovativnijim prizvukom.
Predvođen master of ceremonies Chris Cornerom,  IAMX je iznikao kao solo projekt ovog fenomenalnog multiinstrumentaliste/producenta/vokaliste te postao njegovim svojevrsnim alter egom. Kreirajući vlastitu alternativu stvarnog svijeta, Corner nas provodi kroz nekvantificiran element vlastite boli i užitaka, a sve to preslikavajući emocije u melodiju, iskustva u riječi, žudnje u ritam, koordinirajući pri tom uravnotežene dijelove svih sastojaka. Odlaskom iz benda Sneaker Pimps, Cornerov muzički izričaj poprima novu formu, nabijenu energijom elektroničke napetosti te kolažom osjećaja koji izviru iz senzualne duše ovog talentiranog performera.
Adrenalinska bomba u obliku gotovo opipljivih feromona, rasula se po ne tako mnogobrojnom, ali strastvenom auditoriju koji je već prve taktove ”Music People” s posljednjeg, četvrtog po redu studijskog albuma ”Volatile Times”, popratio ovacijama. Gromoglasno bubnjanje, pulsirajuć bass, jednostavan, ali izuzetno efektan light show te povrh svega strastveno-umirujuć Chrisov vokal, zaslužni su za kreiranje odličnog dinamičkog efekta. Cornerova kontinuirana interakcija s neumornom publikom nije prestajala do samog kraja, a kulminirala je na mračnu, hipnotičku ”Bring Me Back a Dog” s velehvaljenog IAMX-ovog albuma ”The Alternative” iz 2006. g. I Chrisovo oduševljenje je izmaklo kontroli kad se neočekivano bacio u publiku koja je nekoliko trenutaka nosila njegovo vitko tijelo. Snažna ”Volatile Times”, ritmična ”Ghosts of Utopia” sa zadnjeg albuma ili žestoka ”Alternative”, dinamično-plesna ”Spit it Out” te kabaretska ”President” s drugog albuma? Teško je izdvojiti samo jednu…
Ipak, ono što rastužuje, ali nažalost ne iznenađuje, jest preskroman odaziv na event kao što je IAMX. Sigurna sam da bi hipnotički show, serviran od strane ovih zaista izvrsnih umjetnika, bez ikakve sumnje mogao privući i potpuno novu legiju poklonika.
SETLIST: ”Music People”, ”Volatile Times”, ”Nightlife”, ”Ghosts of Utopia”, ”My Secret Friend”, ”Tear Garden”, ”Fire & Whispers”, ”Think of England”, ”Bring me back a Dog”, ”Nature of Inviting”, ”Cold Red Light”, ”Kiss & Swallow”, ”President”, encore: ”The Alternative”, Skin Vision”, ”Spit it Out”

Izvještaj: Martina Vukelić (martina@venia-mag.net )