Rijetkom se prigodom može toliko domaćih bendova vidjeti na jednom mjestu kao što je to bilo prošloga petka u Željezničaru. Koncert je bio organiziran u svrhu prikupljanja novca za skupu terapiju Snježane Ćosić, djevojku koja boluje od teškog oblika karcinoma pod nazivom Rhabdomyiosarcom Alveolare. Pet imena domaće rock scene nastupilo je na tom koncertu, Livio Berak Trio, Slip, Motus, Picksiebner te Zoran Mišić & The New Found Power.

Livio Berak Trio započeo je oko 22 h i predstavio publici svoj blues-rock zvuk, inače ne previše uobičajen među današnjim hrvatskim rock izvođačima. Vokal je bio izražajan, rifovi solidni, no sound u klubu bio je zaista vrlo loš.To je nažalost problem mnogih naših klubova. Ljudi koji su došli na koncert uglavnom su se zabavljali ispred kluba i nažalost nisu pretjerano pratili nastupe. Nakon njih nastupili su Slip, vrlo zanimljiv ethno folk-rock band čiji je zvuk inspiriran keltskom tradicionalnom glazbom. Kad bend iz Zagreba svira frulu, violinu i akustičnu gitaru kombinirajući instrumentalnu glazbu s tradicionalnim glazbenim oblicima, to je nešto što se ne viđa često. Vrlo jedinstven i dobro odsviran nastup, unatoč lošem ozvučenju. Bendovi koji su svirali nakon njih imali su više tehničkih problema. Sljedeći bend koji je nastupio, Motus, bend su s višegodišnjom međunarodnom karijerom, osnovani 1988. Na moje iznenađenje, bez obzira na energičan nastup, žestoke rifove koji su nas na momente odvodili u 80-e i podsjetili nas na američku, posebice njujoršku hardcore scenu toga vremena, publici je bilo vidno dosadno, bili su vrlo statični i većina ih je vrijemem prove vani družeći se s ostalima. Ljudi su se većinom došli samo opustiti i zabaviti, dobro su se osjećali jer su financijski pridonijeli humanitarnom koncertu pa nisu previše marili za nastupe bandova niti setliste što je na neki način u redu, ali negativno u smislu nepružanja potpore domaćim bandovima koji su dali ve od sebe da, unatoč lošem ozvučenju stvore dobru atmosferu. Na koncertu je bilo oko 500 ljudi, možda malo više i to se zbilja činilo kao dobar odaziv.

Oko 23 h izašli su Picksiebner, zagrebački bend koji svira rock pod utjecajem countryja i bluesa. Momci su izgledali kao da nisu iz ovog doba „moderne“ (često loše i neoriginalne) rock scene 21.stoljeća, što je super jer su jedini bend u Hrvatskoj koji zvuči poput nekih američkih country izvođača. Pjesme izvode i na engleskom i na hrvatskom, a styling im je također neobičan i jedinstven. U kratkom periodu od 2007. kad su za Croatia records izdali prvi album pa do danas, postali su vrlo popularni među fanovima klupske scene. Pjevač Marko Bregant-Bregi, dokazao je da je virtuoz na banju, što se rijetko viđa u Hrvatskoj, a publika je odjednom postala dinamičnija, motivirana odličnim nastupom benda. Oko 2 sata ujutro, nastup je započeo Zoran Mišić sa svojim pratećim bendom The New Found Power. Zoran Mišić je izuzetno talentiran, mladi rock pjevač, najpoznatiji kao finalist hrvatskog talent showa „Hrvatska Traži Zvijezdu“. Sjajnog perspektivnog vokala, velikog raspona s prizvukom hrapavosti koju može upotrijebiti i kontrolirati kad poželi.

Mogao bi jednog dana, ako dosegne međunarodnu karijeru, konkurirati velikim rock pjevačima. No zasada, nažalost, unatoč njegovom odličnom vokalu, njegove vlastite pjesme, otpjevane na hrvatskom, zvuče uglavnom kao klišeizirane ljubavne rock balade. Površno, kao nešto što je produkt koji bi publika trebala odmah lako upiti. Žao mi je zbog toga i to ne bi trebalo biti tako jer ovaj perspektivan mladi rocker definitivno zaslužuje kvalitetnije pjesme pravog agresivnog rock’n’roll stila kakvog on sam voli. Nadam se da će se razviti u tom smjeru jer zaslužuje značajnu međunarodnu karijeru. Svoju setlistu započeo je s „Ace Of Spades“, vrlo hrabro po mome mišljenju jer rijetko tko može pjevati Lemmyjeve stvari, a da se ne osramoti. Tijekom koncerta, mnogo je ljudi već otišlo kući jer su bili vidno premoreni i jednostavno više nisu mogli izdržati. Zatim su uslijedili klasici poput „Highway To Hell“ i „Immigrant Song“, gdje je pokazao svoj zavidni raspon glasa, te njegova dva singla „Gdje si sad“ i „Izgubljeni raj“. Zoran je zaradio pozitivne reakcije publike i nastup je trajao do nekih 3:30. Drago mi je što je publika došla u tako velikom broju i nadam se da je cilj postignut. Nadam se da će u budućnosti biti organizirano još ovoliko dobrih humanitarnih koncerata, a svi želimo Snježani brz i uspješan oporavak.

Izvještaj: Buna Bernarda Juretić