Za ovaj koncert sam se pripremao kao da i sam nastupam, ipak je još svježe sjećanje na spektakl od prije dvije godine. Znao sam da Hammerfall neće razočarati, ali bilo je pitanje u kojoj mjeri mogu ponoviti jedan od najboljih koncerata na ovim prostorima. S obzirom da su tada veličanstvene predgrupe Bloodbound i Sabaton dale veliki doprinos cijelom događaju, nisam očekivao previše.
Ipak, verižnjača se uglancala do visokog sjaja, našao se stan u Zagrebu jer se ostajalo i na after partyju, a s obzirom da je zimsko vrijeme valjalo je prošetati i potpuno novu vunenu pelerinu.
S obzirom na veliki broj sastava, koncert je započeo već prije 20 sati. Prvi su nastupili švedski power – death metalci Death Destruction koji su u svojih pola sata zabavili mali broj okupljenih obožavatelja i pridruženih im entuzijasta.
Amaranthe je već poznatije ime pa se od njih i više očekivalo. I odradili su svoj set sasvim solidno. Sigurno nije nastup o kojem će se pričati ali za zagrijavanje je bilo u redu.
Američki Vicious Rumors već spadaju u drugu kategoriju. Vidi se da momci postoje već tridesetak godina i da imaju itekakvoga glazbenog iskustva. Jako dobar scenski nastup prepoznala je i publika koja već lijepo ispunila dvoranu i zagrijavanje je moglo početi. Vicious Rumors su osvirali devet pjesama i napustili pozornicu sa priličnim aplauzom.
Za razliku od prije dvije godine, predgrupe ovoga puta nisu ukrale show headlinerima već su odradile svoju primarnu zadaću zabavljanja publike do nastupa glavnih izvođača.
A onda se oko 22.30 začuo karakteristični početak „Patient Zero“ i publika je pala u trans. Već se tada vidjelo da će to biti koncert na vrhunskoj razini. Zvuk je bio savršen, dečki na pozornici odlično raspoloženi kao i uvijek i gledatelji željni headbanganja. Sljedeću su svirali „Heading the Call“, njihov ultimativni hit koji je podigao atmosferu do iznad točke usijanja. akon „Any Means Necessary“
Joacim
je izjavio da postoji samo jedna stvar koju je oduvijek želio raditi, a to je headbanganje. Naravno, bio je to uvod u himnu sa novog albuma „Bang Your Head“. Blood Bound“ je zasigurno njihova najpoznatija stvar i njome su zaključili ovaj žestoki početak. Uslijedile su „Let’s Get It On“ i „Last Man Standing“, a nakon njih meni najočekivanija, „Renegade“. Dobro je došao kratki odmor i grljenje sa djevojkama uz laganu „Always Will Be“. Nastavak je uslijedio uz najveći hit sa zadnjeg albuma „Dia De Los Muertos“, pa zatim „Riders of the Storm“, „Steel Meets Steel“ i legendarne „Legacy of Kings“ i „Let the Hammer Fall“ uz uobičajenu interakciju s publikom.
Službeni dio programa su završili sa „The Dragon Lies Bleeding“ i „The Templar Flame”.
„Glory to the Brave“ je bila prva stvar nakon povratka na scenu. S obzirom da su na većini koncerata na ovoj turneji svirali samo po dvije stvari, bilo je pravo iznenađenje i velika pohvala i poklon zagrebačkoj publici što su odsvirali još i „One More Time“, a zatvorili sa „Hearts On Fire“. Na kraju je Joacim pozvao sve na piće, ali nije rekao gdje tako da ipak neće biti ništa od hvalisanja pred prijateljima kako sam pio pivu sa Hammerfallom.

1.  Patient Zero
  2. Heeding the Call
  3. Any Means Necessary