10. ožujka u beogradskom Sava Centru je koncert održala njemačka grupa Gregorian. Inspirirani gregorijanskim pjevanjem poznati su po prepjevima poznatih pop i rock pjesama.

Predvođeni Frank Petersonom poznatom po radu sa bendovima kao što je Enigma i a umjetnicima kao što su Sara Brightman, Princessa i Andrea Bocelli.

Zaista jedna nevjerovatno prelijepa večer. Dvorana Sava Centra je bila puna do vrha ljudi koji su uživali, skandirali, vrištali i tapšali sa oduševljenjem spektaklu koji su upriličili Gregorian za srpsku publiku.

Koncert je počeo na vrijeme u 20:30 sa prvim tonovima pjesme “Nothing Else Matters” od Metallice. Poslije toga je uslijedio pozdrav publici jednog od ‘braće’ Gregorian sa riječima: “Dobra večer. Dobro nam dosli”!. Veliko iznenađenje za taj trud i za odličan izgovor srpskih riječi. Onda po meni najveći hit od R.E.M. grupe “Losing My Religion”. Za ovu fantastičnu večer Gregorian su napravili presjek svoje diskografije. Od najstarijih do najnovijih pjesama pa se tu našlo i “In The Air”, “Blue Monday”, “Join Me”, “Forest”, “Fix You”.

U 21:20 najavljena je pauza od 20 minuta radi odmora i kraja prvog dijela njihove diskografije. U 21:40, točno, kreće novi spektakl i nastavak ove prelijepe večeri. Nevjerojatno savršena izvedba “Tangerine Dream” uvodi publiku u ovaj završni dio svog zadnjeg albuma “The Dark Side Of The Chant” koji je najavljen kao srceparajući. Tu se našla i “O Fortuna”, “Bring Me To Life”, pa i “More” od Sisters Of Mercy pa čak u stari dobri Johnny Cash sa pjesmom “Hurt”.

Gregorian nisu samo savršenstvo pjevanja koje uživo po meni zvuči bolje nego studijski nego su isto tako vizualno nevjerojatni, usklađeni, očaravanju publiku sa laserima, igranjem sa svjetlošću, vatrom, eksplozijama itd.

I naravno jedna od glavnih i najupečatljivijih osoba na sceni je Amelia Brightman, mlađa sestre pjevačice Sare Brightman. Nevjerojatan vokal, igra, scenski nastup koji dovodi do neopisivih granica uživanja. Fantastična pratnja benda koji je u pozadini ispraćao svaki glas Gregoriana. Zvuk u dvorani Sava Centra je bio na vrhuncu i odličan za ovakvu kulturnu građevinu u Beogradu.

Jednostavno prelijepa i savršena večer koja je mogla ostavito samo jedan divan osjećaj pri izlasku iz dvorane i mislima nade da ćemo ponovo biti u mogućnosti ugostiti ovaj bend i uzivati u njihovim vokalnim i vizualnim fantazijama.

Izvještaj i foto: Bojan Ulv Krnjajić