Da je Goran Bare osebujni rock glazbenik čiji glazbeni izričaj često graniči sa ljudskim ludilom jasno je svakome tko je malo ozbiljnije zaronio u njegove stihove. Vječiti borac sa životom na marginama razumijevanja, čovjek koji je rock ‘n’ roll desetljećima živio u duhu sa krilaticom: ‘sex, drugs & rock ‘n’ roll’ i prošao kroz sve krugove pakla života kojemu je posvetio svoje dane nedavno je sa pomlađenom postavom legendarnog benda iz Vinkovaca objavio svoj novi studijski album ‘Teške boje’ osvrnuvši se još jednom u svom preopoznatljivom stilu u notama kriticizma ne samo na aktualnu društveno-političku situaciju već i na vlastitu emotivnu oluju često obojanu bojama depresije i beznađa.
Upravo taj album Goran Bare i Majke promovirali su na koncertu u zagrebačkoj Tvornici kulture. U subotu, 29.10., kada je većina gradskih klubova ugostila razno-razne inačice Halloween partyja, oni koji su već nekoliko dana prije koncerta razgrabili karte za koncert i odlučili večer posvetiti dobroj dozi rock ‘n’rolla u režiji neslomljivog Bareta nisu pogriješili.
Bare i Majke koncert su otvorili sa naslovnom pjesmom aktualnog albuma ‘Teške boje’ i u samom startu publiku natjerali na glasnu podršku i reakciju na stihove koji su nam se svima proteklih mjeseci otkako je pjesma objavljena kao najavni single albuma urezali u misli i pamćenje. Osebujni rocker u nastavku je koncerta sjeo na stolicu, zatražio čašu crnog vina (koju do kraja koncerta nije dobio) te nastavio sa bezvremenskim domaćim rock himnama ‘Mene ne zanima’, ‘A ti još plačeš’, ‘Budi ponosan’, ‘Vrijeme je da se krene’, ‘Mršavi pas’….
Temperatura u rasplesanoj Tvornici rasla je dok je publika glasnim aplauzom pozdravljala svaku novu pjesmu i vrlo uskoro atmosfera usijana dimom cigareta, dima s pozornice i potocima znoja stagnirala je u borbu za udisaj čistog kisika tako da je tradicionalno razuzdana atmosfera na koncertu kojega je od prvog do posljednjeg trena režirao Goran Bare primjetno izostala unatoč entuzijazičnim prvim redovima koji se nisu dali smesti u glasnom pjevanju s bendom koji je žestoko prašio. Tvornica bi, iako netom preuređena i pretvorena u ugodniji prostor, trebala ozbiljno razmisliti o adekvatnijoj klimatizaciji ili barem zabraniti pušenje u koncertnom prostoru jer prava je šteta da, dok bend na pozornici praši neke od najboljih pjesama koje je iznjedrila rock scena, publika razmišlja kako u dvorani preživjeti do kraja. No, nesnosna sparina nije omela Gorana Bareta da predstavi i pokoju pjesmu sa novog albuma poput ‘Gubim se’ ali i publiku oduševi sa ponekom starijom i možda već pomalo zaboravljenom pjesmom poput ‘1989’ ili ‘Krvarim od dosade’.. U dobroj atmosferi kraj koncerta stigao je prebrzo. Nakon sat i 15 minuta svirke Goran Bare u ime ‘ansambla Majke’ zahvaljuje prepunoj Tvornici na toplom prijemu i bezuvjetnoj podršci i nestaje sa pozornice.
Neumorna publika glasnim dozivanjem temperamentnog glazbenika i bend vraća na pozornicu i Bare na prvom od dva bisa oduševljava sa pjesmom ‘Depresija’ sa novog albuma. Kako to Zagrebu i priliči i nakon drugog povlačenja benda sa pozornice glasnim pljeskom i navijačkim dozivanjem vraćaju Bareta i Majke na pozornicu. Bend svira ‘Baretov blues’, Goran Bare još jednom zahvaljuje do posljednjeg mjesta popunjenoj Tvornici i odlazi s pozornice. Unatoč još jednom pokušaju da glazbenike vrati na pozornicu publika posustaje nadglasana glazbom koja je zatreštala iz zvučnika.
Goran Bare još je jednom pred prepunom Tvornicom dokazao da je njegova unutarnja snaga kao i snaga njegovih pjesama neuništiva.
Još je jednom ovaj u mnogočemu zanimljiv, ali i uvijek iznova na svoj posebni način kontroverzni glazbenik svojom scenskom pojavom pokazao snagu i bitnost rock ‘n’rolla ne samo kao glazbenog smjera već i načina života.  Jer Goran Bare zaista ima pravo kada pjeva: ‘ja ne svjetlim, ja sjevam…’ I zato ovom majstoru domaće rock scene Zagreb duguje jedan duboki  naklon. Do neke sljedeće, nadam se, skore prilike.

Foto galeriju pogledajte OVDJE.