Posljednji je Electrocution u Močvari, uz standardno dobru playlistu najboljih dark electro stvari te video projekcija, obilježen nastupom domaćeg zagrebačkog dark electro/ industrial benda “Kult of Red Pyramid” – KORP. Ovu je skupinu 2008. godine osnovao dvojac Ivan Rogar i Josip Facković, dečki koji neumorno svojim umjetničkim radom, što u svijetu filma, što glazbe, nastoje održati budnim jedan dio hrvatske alternativne scene koji je prilično uspavan.

Povodom skorašnjeg izlaska njihovog albuma “Void Zero”, koji bi trebao biti izdan na jednom od najpoznatijih labela ebm/industrial žanra te na kojem bi svoj vokalni doprinos trebao dati i Claus Larsen iz dobropoznatog danskog ebm projekta Leæther Strip, KORP su sinoć u zagrebačkom klubu Močvara održali jednosatni koncert, odsviravši stvari poput “Cold” , koja je odličan harsh ebm klasik, “The secret”, pjesme koja uz poprilično jak zvuk gitare pomalo odmiče od klasičnog electro uratka , “Not like you”, još jednog potencijalnog harsh electro dancefloor hita, ili “Godfuckers”, pjesmu njihovog side-projekta Void.Inject.

Koncert je počeo nešto iza 1 sat uz, nažalost, klasične tehničke poteškoće usklađivanja zvuka i maleni broj posjetitelja što upućuje na već stalne probleme hrvatske dark electro scene koja uobičajenom minimalnom publikom održava status quo razvoja ovog prilično popularnog žanra u Njemačkoj, Belgiji, a i mnogim drugim europskim zemljama.

Na stranu s navedenim problemima, mislim da bismo trebali biti ponosni na činjenicu da i jedna mala Hrvatska ima što ponuditi po pitanju ovakve vrste muzike jer KORP ima itekako velik potencijal te bismo ih vrlo lako, uz malo sreće i više zainteresiranosti domaće publike, mogli u budućnosti gledati kao dio europske harsh electro scene.

Izvještaj i foto: Tamara Dujmović