Poslije dva nevjerojatna koncerta u zadnjih par godina ponovo nam se vratio njemački darkwave sastav Diorama sa nastupom u Beogradu, 21. svibnja u Domu Omladine.
Kao dostojne predgrupe su se pokazali E-Play i Klangstabil. Prvo je domaći E-Play zagrijavao masu koja je ionako bila vrela zbog vremenskih uvjeta koji su bili toplo i sparno za sve, a pogotovo za ljude u crnom u sali Doma omladine. Poslije njih su došli na red njemački Klangstabil koji su manje poznati našoj publici ali prvo gostovanje ovog benda je zaista bilo na visokom nivou i ljudi su se počeli zabavljati, skakati, plesati i vrištati dok je dvojac izbaciovao ritmove sa bine. Onda poslije toliko iščekivanja došao je i red na Dioramu oko pola sada prije ponoći.

Vrištanje je već počelo uz prve tonove “Child of Entertainment”, pjesme sa kojom je krenuo koncert. Zaista, poslije sva tri koncerta ovo je bend koji se može opisati kao najomiljeniji bend na ovim prostorima ili skoro i bend sa ovih prostora jer je toliko prihvaćen da su to i sami članovi primijetili i na warmup partyju i na koncertu. Konstantno druženje sa publikom, pjevanje, skakanje od dva sata koliko je trajao koncert. Mogle su se čuti dobre stare stvari na koje je Beograd navikao do novih stvari koje su svirali po prvi put uopće. Čak i sa trenutnog “Cubed”albuma ljudi su veoma dobro prihvatili pjesme, pjevali sa bendom i ponijeli se sa velikim ponosom što su bas ovdje izabrali svirati. Pošto je bend u ovom dijelu Europe imao samo koncert u Beogradu bili su ljudi i iz susjednih zemalja. Poslije koncerta koji je trajao sat i pol izašli su na bis koji je trajao “samo” pola sata 🙂 Oduševljeni cijelom večeri posvetili su nam se duže jer kao što je i sam pjevač Diorame Torben Wendt rekao: “VI STE NAJBOLJA PUBLIKA NA CIJELOM SVIJETU”!!! Večer je zavrsila sa akustičnom verzijom pesme “HLA”, gdje su svi prisutni pjevali i onda original verzija pjesme gde je eksplodirala sva energija, glasovi i kretnja tijela prisutnih ljudi.
Odlična večer, bend koji je bolji uživo nego na albumima i voli svirato u Beogradu gdje su i izjavili da sa velikim očekivanjem žele ponovo i skoro nastupiti.

Izvještaj: Bojan Ulv Krnjajić