Eto, došao je i taj dan, 28. travnja! Prvi nastup u Zagrebu jednog od najvećih divova svjetskog power metala, legendarnih Blind Guardiana. Lijep i veseo četvrtak, nakon napornog radnog dana s predavanja drito dolazim pred Boogaloo sva sretna što ću po drugi put u svom životu vidjeti jedan od meni vrlo dragih bendova koji jako poštujem, što zbog glazbe što zbog kvalitete tekstova, ne znam ni sama kojim bih redoslijedom to rekla tj. što bih stavila na prvo mjesto. Hrpa metalaca koja je ovaj koncert čekala pretpostavljam godinama, a mnogi koje znam, uključujući i mene imali su ih prilike vidjeti u susjednim zemljama i na metal festivalima, nestrpljivo je čekala ispred Boogaloo-a, nagurana na ulazu. Kad su nas konačno oko pola devet pustili unutra, veselju nije bilo kraja i krenuli smo svjedočiti jednom od najboljih koncerata u posljednjih nekoliko mjeseci. Ovaj veliki njemački bend koji ima vrlo vjernu bazu fanova i bogatu diskografiju, može se pohvaliti i činjenicom da su krajem prošle godine objavili deveti po redu „At the Edge Of Time“, prema mnogim kritikama jedan od njihovih najboljih albuma.
Koncert su otvorili domaći Infernal Tenebra, death/thrash metalci, koje sam već gledala kao predgrupu Grave Diggeru 5. travnja. Osim stvarima sa svojeg „The Essence Of Chaos“, pozitivnu reakciju publike zaradili su i svojom izvedbom legendarne Kreatorove himne„Extreme Aggression“.  Nakon njihovog nastupa, publika nekih pola sata s nestrpljenjem iščekuje nastup jednog od svojih najdražih bendova. Prepun Boogaloo, ovaj put skoro rasprodan, što mi je jako drago s obzirom da se nije dogodio debakl pod naslovom manje od sto ljudi, kao što je to bio slučaj s nekim koncertima u posljednjih nekoliko mjeseci, počinje klicati „Guardian, Guardian“ i u pola deset sve nas obavija magična fantasy atmosfera. Vrlo sam zadovoljna kad bend započne svoj nastup točno na vrijeme, a kod profesionalaca kao što su Guardiani, to me niti nije previše iznenadilo, ali točnost i profesionalnost se uvijek vidi od bendova koji su na samom vrhu.
Guardiani otvaraju set listu s jednom od svojih ponajboljih pjesama s novog albuma „Sacred Worlds“ koja je mogla puno grandioznije zvučati i polifonija kojom obiluje bi puno više došla do izražaja da je Boogaloo bio bolje ozvučen. Klasici nastavljaju oduševljavati publiku, bilo je pregršt starih stvari, koje su na moje iznenađenje odsvirali, a inače ih rijetko sviraju, dakle himne poput „Welcome To Dying“, „Nightfall in Middle-Earth“, „Fly“, „Time Stands Still“, i na moje iznenađenje jedna s  „A Twist in The Myth“ iz 2006, bila je to „Turn The Page“. Na njoj je Hansijev vokal došao posebno do izražaja, samo nažalost ozvučenje njegovog bogatog vokala nije bilo najkvalitetnije moguće, kao što je zaslužilo to biti, a vjerojatno su svi svjesni  da je ozvučenje u Boogaloo-u uvijek standardan problem. Nakon te vrlo glasne i dinamične izvedbe, slijedi jedna od najljepših balada, posvećena legendarnom Tolkienovom djelu, istoimena  „Lord Of The Rings“ koju je publika s užitkom pjevala uz njih. Zatim na moje iznenađenje, a ovaj koncert je bio pun izuzetno ugodnih  iznenađenja jer nisam očekivala baš toliko savršenu set listu, meni najbolja stvar s njihovog novog albuma, a ujedno spada i među najžešće koje su ikad snimili, „Tanelorn (Into The Void)“ u kojoj su i prateći vokali bili odlični i nevjerojatna usklađenost ritmova koja u takvoj pjesmi izlazi u prvi plan svejedno snagom nije uspjela nadvladati izvrsnog Hansija čiji glas intonativno očito može savladati sve prepreke. Hansijev kontakt s publikom bio je nenadmašan, neprestano šaljenje s publikom i pozitivne kritike upućene publici bile su prisutne tijekom cijelog nastupa. Nažalost, vrlo brzo približili smo se kraju set liste pa su tako zadnji dio set liste zauzele himne „Traveller In Time“, „Valhalla“ i „Imaginations From The Other Side“ izazvale su val oduševljenja fanova i publika je bila toliko glasna za vrijeme „Valhalle“ posebno da se orio cijeli Boogaloo i stvorila se posebna fuzija između izvedbe benda i pratnje publike, što je bio uistinu fantastičan doživljaj. Kad su izveli „Imaginations From The Other Side“, moram priznati da su mi prošli žmarci od mističnog uvoda klavijatura koji uvijek budi posebno strahopoštovanje. Publika se počela pribojavati kad je Hansi rekao da im je to posljednja stvar i da se moraju rastati od publike, pa je nakon „Imaginations-a“ počela velika buka jer je publika uz mahnito naguravanje skandirala „We want more!“ i bend se vratio na pozornicu odsvirati bis, a Hansi nas pohvalio što smo tako sjajna publika za koju je sasvim sigurno da zaslužuje nekoliko pjesama. Tako smo uživali u sljedećih nekoliko minuta u čak četirima pjesmama! Prva je bila „Wheel Of Time“, također s novog albuma s malo istočnjačkim utjecajem u uvodu na početku. Instrumentalna izvedba bila je odlična, reakcije publike vrlo pozitivne i oni koju su znali riječi s novog albuma jednostavno su dobili želju pjevati ih. Nakon tog devetminutnog simfonijskog remek-djela, svi smo se malo smirili jer je Hansi najavio jednu od vjerojatno najvećih uspješnica benda, baladu koja je kad spomenemo ovaj bend jedna od pjesama koja nam prva padne na pamet, legendarna „The Bard’s Song“. Svi smo naravno pjevali iz sveg glasa, a poluakustične su se gitare, hvala Bogu, odlično čule. Guardiani nastavljaju s iznenađenjima i na bisu pa sviraju i „Hobbita“, a na samom kraju pjevnu i brzu „Mirror Mirror“. Nemam ništa drugo za reći niti puno komentirati osim samo davati brojne, zapravo beskonačne pohvale ovom bendu i njihovom nastupu. Uistinu nešto vrlo grandiozno, moćno, a kontakt benda s publikom vrlo prijateljski i Hansi je stalno bio odlično raspoložen. Motovirao je publiku da bude glasna, da pjeva zajedno s bendom, rekavši u jednom trenutku „Nemojte me više nikad razočarati.“, što je naravno bila pozitivna porukada se malo više pokrenemo. Zaista, i bili smo ludi cijelo vrijeme, atmosfera zagrijana, da bismo kao publika kako se nastup sve više bližio kraju zaradili njegove pohvale. Tromosti i nezainteresiranosti jednostavno nije bilo mjesta na ovom koncertu i vidjelo se da su svi članovi benda uživali u svirci, pogotovo Hansi za kojeg se vidi da obožava pjevati i da pjeva, kako bi se reklo, iz duše. Za neke ljude glazba nije samo posao,nego ponajprije uživanje i cilj zadovoljiti publiku i sebe, no nažalost, moramo biti iskreni, mnogima i postane samo posao nakon nekog vremena i ne daju se do kraja. Guardiani su se zaista uživili u svoj koncert, uživljeni su svaki put, zbilja vole sviratii publika na to savršeno reagira. Glazba kakvu sviraju zaslužuje pozornost koju imaju, a nadam se da će se baza fanova još širiti jer njihova glazba nema razloga ne nastaviti svoju evoluciju. Točno je da im je dugo trebalo da sviraju i u Zagrebu, no kako Zagreb što se koncerata tioče sve više dobiva na važnosti i dolazi nam svirati sve više istaknutih glazbenika svih žanrova, nadam se da ćemo ih uskoro opet gledati u Zagrebu i moći se upustiti u još jednu fantasy epic avanturu.

Blind Guardian set lista:

1. Sacred Worlds
  2. Welcome To Dying