Zorana Mišića navikla sam se tijekom godine, kako to i priliči punokrvnom rockeru, gledati na raznovrsnim ljetnim open-air događanjima uz neizostavno brujanje motora gdje je sa svojim pratećim bendom New Found Power redovito atmosferu u publici doveo na zavidnu razinu. Osobito uzme li se u obzir i činjenica da jedan od najsnažnijih glasova hrvatske glazbene scene još uvijek nema objavljen album. No kako se izlazak albuma bliži, a Zoki najavljuje novi singl tako ga je sredina prosinca dovela u novo zagrebačko okupljalište dobrog rocka,  Hard Place, gdje je zasvirao u sklopu programa Utorock.
U 21:30 kada su Zoki i bend izašli pred publiku ista je još pomalo suzdržano promatrala što se događa no situacija se vrlo brzo promijenila. U samo nekoliko trenutaka Zokijev prateći bend žestokim riffovima okupljene je podigao na noge dok je Zoki preuzeo glavnu riječ za mikrofonom i osim izvanrednim izvedbama klasika poput „Highway To Hell“, „Hush“ ili Whitesnakeove „Here I Go Again“ koja je, čini se, u Zoranovoj izvedbi još jednom postala klasik domaćih klupskih i inih svirki publiku oduševio i komunikacijom i duhovitim najavama pjesama koje slijede. Na set listi se našao i Zoranov diskografski prvijenac, pjesma „Gdje si sad“, a da su više do običnih rockera Zoran Mišić & New Found Power dokazali su i iznimno energičnim i predanim izvedbama nekih od najvećih heavy metal uspješnica Metallice, Mötörheada i Pantere koja je posebice oduševila okupljene jer Zokijevog growla ne bi se posramio ni utemeljitelj Pantere Dimebag Darrel kojemu je New Found Power nedavno odao počast svirkom u jednom drugom zagrebačkom klubu.
Na kraju dvosatnog nastupa u opuštenoj atmosferi Zoran Mišić i njegov bend, nakon kratkih konzultacija koje unatoč nagovorima publike nisu rezultirale izvedbom najavljenog singla „Izgubljeni raj“,  odsvirali su Black Sabbathovu „Paranoid“. I još jednom oduševili okupljene koji su ih s pozornice ispratili pljeskom odobravanja i zahvale za večer ispunjenu žestokim rock ‘n’ rollom s prizvucima metala.
Zoran Mišić & New Found Power jedna su od najsnažnijih struja u hrvatskim rock vodama, a nastup u Hard Placeu pokazao je da koncerti ove četvorke predvođene jednim od najboljih glasova na hrvatskom tlu tijekom kojih Zoran osvaja ne samo pjesmom već i govorancijom kojom publiku  približava svom opusu polako ali sigurno postaju nezaobilazni rock događaji.

Izvještaj: Ivana Sataić (ivana@venia-mag.net)