U Tvornici se u subotu, 13. veljače, održao prvi zagrebački koncert Zorana Mišića, finalista showa Hrvatska traži zvijezdu. Izvrsnim za Zorana je bilo što je dobio kultno mjesto poput Tvornice subotom naveče i što je na istom stageu bio 3 sata poput jednog od njegovih omiljenih glazbenika – Steve Vai-a. Nezgodno je bilo što se u isto vrijeme u Boogaloo-u održavao koncert Paradise Losta i Samaela. Nije da je sastav publike isti, ali bilo nas je koji smo željeli biti na obadva i tako se našli između dvije vatre.
Nastup predgrupe, mladog punk-rock benda Cenzura, pratile smo s tribina, kao i većina posjetitelja. Ali sudeći po moshpitu koji se stvorio za vrijeme njihove zadnje pjesme, čini se da su uspjeli zagrijati publiku i napraviti dobru atmosferu izvodeći svoje stvari.
Kad je Zoran izašao na pozornicu oko 22:00, publika se slila s tribina, a djevojčice su počele vrištati. Nastup je započeo obradom starog hita Billya Idola, Rebel Yell. Zoky je nastavio u svom rockerskom štihu, izvodeći među ostalim pjesme Oluja, Highway to Hell, A ti još plačeš, Here I Go Again… Premijerno je izveo i Gdje si sad, pjesmu koja će se naći na njegovom albumu. Iako je pjesma izašla prije samo desetak dana, publika je zdušno pjevala uz Zorana. Nakon izvedbe pjesme Show Must Go On, Zoran je otišao s pozornice najavljući povratak za petnaestak minuta, kad se pojavio sa bendom Insomnis, izvodeći njihove autorske stvari. I čak su i njihove pjesme obožavatelji znali.
Nadasve zanimljiv koncert, odlična atmosfera, odlično raspoloženi Zoran i ostali muzičari ispred oko četiristotine gledatelja. Nadamo se da će album izaći što prije kako bi ga Zoran promovirao novim koncertom, te da će i stariji rockeri čuti za njega i prepoznati njegovu kvalitetu te njegove koncerte smatrati nezaobilaznim rock događajem.

Izvještaj: Ana Banić / Sanja Milas