Nakon što su u Zagrebu gostovali za vrijeme ljetnih vrućina, došlo je vrijeme da vidimo da li Tito & Tarantula mogu zapaliti Boogaloo i usred hladne listopadske noći. Iako su zadnji album izdali prije dvije godine, u filmskoj industriji su stalno prisutni, stoga i ne čude njihove turneje.

Za zagrijavanje su bili zaduženi Picksiebneri. Na binu su izašli oko 21:00., a ispred njih je bilo tek nekoliko posjetitelja i to mi se činilo nekako otužnim, no, kako je pjesma privođena kraju ljudi su navirali. Slika se u roku 5 minuta znatno proljepšala, a veseljaci su dobili pažnju koju i zaslužuju. Odlično su nam sjele njihove preinake “Ring of Fire”, “Should I Stay or Should I Go”, kao i “Bolje grob nego job”, “Thank You Jesus”. Sve je to bilo začinjeno Zokijevom duhovitošću. Ostali članovi benda nisu bili nešto pričljivi, ali govor njihovih tijela pričao je svoje i nasmijavao publiku. Užitak je bio obostran.

Iza njihovog nastupa koji je trajao nekih četrdesetak minuta, crveni zastori su navučeni, čekalo se na zvijezde večeri koje su se koju minutu iza 22:00 pojavile obavijene dimom na pozornici.

Na početku mi se nekako učinilo da će večer proteći listopadski. Tito bi tu i tamo rekao “gracias”, ali stvari su se počele mijenjati nakon “Machete”. Iako mi je ta tema nakon gledanja filma prisjela najviše zbog zvuka koji je bio preglasan i koji mi je prouzrokovao glavobolje, srećom, ovdje do takvih posljedica nije došlo. Prije “German Fräulein” Tito se poprilično raspričao što, odnosno tko mu je bio inspiracija. A inspiracija je bila njemačka gospođica velikih stopala za koju ispostavilo da je ipak – gospodinčić. S “If You Love Me” je Tito utvrdio gradivo kako muškarci čine razne gluposti zbog ljubavi koje inače ne bi. Ah, dragi Tito, da je to barem samo muška osobina! Ili bi ipak bilo nepristojno damama u publici poručiti: “Gle, i vi ste bedaste”! Ili se možda boji njihove lijepe Caroline? Ne, on je pravi kavalir što je i dokazao kada su mnogi, zajedno s njima zaplesali na stageu dok su svirali svoj najveći hit – “After Dark”. Naravno, čim su krenuli prvi taktovi, publika je poludjela i to je dakako bio vrhunac večeri. Posebice uz već spomenute plesačice na stageu koje su se nakon pjesme izgrlile s bendom i sišle s bine. Nije bilo Salme Hayek, ali je bilo lijepih djevojaka, iako, teško da je koja zasjenila prekrasnu Carolinu.

Tada smo mogli vidjeti da se Hrvati vesele kada stranci progovore bilo koju riječ na našem jeziku. Riječ je bila “žohar” i bila je ukomponirana u najavu pjesme koju “svi znamo još odmalena”. Ali Tito ima svoju “Angry Cockroaches”. Bilo je dobro što svi nismo krenuli skakati kako je to uobičajeno, jer Boogaloo je bio pun. Uslijedio je kratki predah, pa bis koji je publika dobila svojim srčanim dozivanjem. Boogaloom je zaorila „La Bamba“, a Tito & Tarantula su pokazali da unatoč magli i hladnoći koja je vladala gradom mogu dići atmosferu do uzavrelosti i prevariti nas bar na tren da smo na nekom egzotičnom mjestu.
Izvještaj: Gordana Beraković (gordana@venia-mag.net)