Samo nekoliko mjeseci nakon što smo u prostoru  Arene Zagreb uživali u stihovima jednog od najcijenjenijih svjetskih autora, Leonarda Cohena, u istu nas je pozvao umjetnik imena Gordon Matthew Thomas Sumner svijetu poznatiji kao Sting.
Razlikujući gospodina Cohena i gospodina Sumnera osim po rukopisima koji ih čine tako posebnima, Stingu je koncert u zagrebačkoj Areni bio četvrti posjet Hrvatskoj. Ovoga puta u pratnji Kraljevskog filharmonijskog orkestra kojim ravna umjetnički direktor i glavni dirigent  Charles Dutoit. I to kako! Ne morate biti glazbeno educirani da biste shvatili da je ovdje riječ o zasigurno jednom od najboljih svjetskih dirigenta i isto tako jednom od ponajboljih filharmonijskih orkestara. Stoga je Stingov nastup u Zagrebu u sklopu turneje „Simphonicity“ uz to što je bio vrhunski glazbeni bio također i vrhunski kulturni događaj.
Arena Zagreb u kišom je umivenu večer privukla nešto više od 10-ak tisuća posjetitelja koji su oko 2,5 uživali u koncertnoj filharmoniji koju je režirao neumorni i primjetno dobro raspoloženi Sting koji je svoj nastup započeo oko 20:15 sa pjesmom „If I Ever Loose My Faith In You“ te nastavio bezvremenskom Policeovom „Every Little Thing She Does Is Magic“ dok je publika već treću pjesmu, „Englishman in New York“ pozdravila euforičnim pljeskom, a jednako euforično pozdravljena je i još jedna iz opusa grupe The Police „Roxanne“. U pratnji filharmoničara slušajući „Roxanne“ uistinu ste se mogli osjećati kao u filmu „Mouline Rouge“ – kabaretski no povrh svega veličanstveno. Vrlo brzo Arena je plovila Stingovim notama pozdravljajući svaku njegovu gestu i oduševljeno uzvraćajući njegovim riječima na hrvatskom: „Dobra večer Zagreb. Hvala!“. Jedan od najemotivnijih trenutaka večeri prepune emocija bila je pjesma „Why Should I Cry For You?“ prije koje se ovaj u mnogočemu poseban Britanac prisjetio oca kojemu je nakon njegove smrti napisao i posvetio ovu pjesmu i ispričao zagrebačkoj publici priču iz djetinjstva rekavši: „Kada sam bio dijete otac me odveo na rijeku da gledamo brodove i onda mi je rekao: ‘Kada napustiš školu želim da odeš na brod i ploviš’. Mislio sam onda što govori. Kasnije sam shvatio da mi je želio reći da idem i imam zanimljiv život….. Znam da sam ga razočarao kada sam odlučio postati glazbenik. Razočarao sam ga.“ Prije najavljene 20-minutne pauze Sting je publici odsvirao „Next To You“ transformiranu u idiličnu orkestralnu dionicu. Drugi dio koncerta otorio je sa „A Thousand Years“, nastavio sa „The Cowboy Song“, „Tomorrow We’ll See“ i tako redom nižući pjesme koje su obilježile njegovu karijeru. U cijeloj toj mističnoj simfoniji glazbe i osjećaja neke su pjesme u novim aranžmanima istinski zasjale, dobile nove nijanse svoje bazične zvučne teksture („Fields Of Gold“ ili „Moon Over Bourbon Street“) dok je u nekima („The Cowboy Song“, „Every Breath You Take“) bilo teško razlučiti što im je zapravo donio orkestralni zvuk. Jer sumiram li večer od prve do posljednje pjesme, uključim li i veličanstvene aranžmane kojima su zabljesnule „Desert Rose“ ili uvijek iznova inspirativna „Fragile“ šteta je što Sting možda ipak nije orkestru dozvolio da zabljesne u punom sjaju. Untaoč tomu što je glas australske jazz pjevačice Jo Lawerry došao do izražaja i natjerao zagrebačku publiku da se pred kraj koncerta nagura pred pozornicu i zapleše.
Sting je večer zaključio sa „Message in a Bottle“ koju je izveo sam svirajući pritom gitaru i još jednom, za kraj, naveo zagrebačku publiku na spontano ustajanje i uistinu dug aplauz. No ipak, iako se Sting još jednom pokazao u novom izdanju dokazavši i sebi i drugima da su njegovi glazbeni horizonti gotovo nedodirljivi čini se da forma sjedećeg koncerta i nije ono što je publika priželjkivala. No znajući Stingovu sklonost perfekcionizumu i sklonost k eksperimentiranju sa novim zvucima ova bi koncertna turneja u pratnji filharmoničara mogla biti samo priprema za nešto žešće, ‘električnije’ i bliže njegovim glazbenim rock korijenima. Nadam se da će i tada svratiti u Zagreb s kojim se, sada je jasno, voli javno.

Prvi dio:
If I Ever Lose My Faith In You
Every Little Thing She Does Is Magic