Ne znam kako drugačije da počnem ovaj izvještaj nego da kažem da je na koncertu bilo više ljudi nego prije nekoliko večeri na Therionu! Znači oko 800 ljudi je bilo pristuno na ovom bojnom polju metala u Srbiji.
Nevjerojatno popunjena sala SKC-a 19. studenog 2010. Metal koncert koji je vrijedan i definitivno neizostavan na popisu velikih pobjeda ove scene.
Koncert je počeo sa bendom Steelwing. Vrlo mlad bend iz Švedske. Gledajućci ih vidjeh budućnost heavy metala a i da je prosjek godina članova benda 18-19. Prvi album su objavili ove godine pod nazivom “Lord of the Wasteland”. Neka vrsta onog old school heavy metala i izgleda glam rock ere. Sasvim ok bend, lijep početak večeri i prilično zadovoljavajuća kvaliteta. U svakom slučaju publika se dobro zabavljala i zagrijavala uz njihove melodije.
Poslije njih je uplovio Alestorm, pirati metalci iz Škotske. Izuzetno veseo bend i sretna muzika sa pjesmama o piratima, alkoholu, sexu i razvratništvu.  Originalan bend, publika ih je znala i imala kontakt sa njima pjevajući, osobito pjesme ‘Leviathan’, ‘Captain Morgan’s Revenge’ i naravno ‘Keelhauled’ (…Make that bastard walk the plank with a bottle of rum and the Yo-Ho-Ho)…
I onda konačnooooo glavni ljudi večeri, Sabaton. Što je Joakim rekao tijekom koncerta da nisu čuli veću buku i glasniju od svojih instrumenata na svim svojim koncertima nego na prvom rifu prve pjesme. Sam bend ne da je uživao sa publikom nego se stopio sa njima kao da se svaki dan druže, znaju i prilično dobro poznaju. Kompletna dvorana pjevala je pjesme, ali kompletno SVE! Podrška fanova je bila konstantna, našla se tu i srpska zastava sa logom Sabatona. Od početka do kraja nastupa osobni i bliski utisak je bio očigledan. Prilično je uočljivo da je vrlo zastupljen bend u zemlji među metalcima. Tijekom koncerta konstantne šutke, ludnica i kaos u masi koja daje svoj doprinos koncertu, predajući svoju energiju, znoj, glasne žice i mišiće! Najveći kaos je nastao uz “Ghost Division” pjesmu. Tu su se našle i “Final Solution”, “Clifs of galipoli”, “White Death”, “Attero Domintatus”, “Metal Machine”, “40:1” (moja omiljena)… Svirali su oko sat i pol sa bisom na kojem su se pozdravili sa publikom pjesmama: Coat Of Arms, Primo Victoria (vjerojatno najglasniji refren na cijelom koncertu) i Metal Medley.
Onaj tko je bio na koncertu vidio je da metal nikada neće nestati i da će uvijek imati svoje snage i vojske koje će se boriti. Za one koji nisu bili šteta što su propustili ovakav jedinstven koncert al opet kao i uvijek nadamo se da će vojska Sabatona opet doći i upriličiti još bolji i jači show.
Da završim sa refrenom njihove pjesme “Masters Of The World”:
No! We’ll never fall we’re the masters of the world,
Get up let’s break those chains now and party all night long…