Iskreno, ne sjećam se kad se posljednji put u Koprivnici dogodila značajnija glazbena feštica vrijedna spomena. Aha, vjerojatno je to bio Drava Rock Fest 2007., ali od onda do danas u događanjima postoji neka ogromna rupa koja je općenito izvor frustracije i očaja koprivničke alternativne omladine.

Diskoteka Hollywood je najpoznatije okupljalište turbo folk mladeži i jednostavno nema tog folk imena koje nije tamo uveseljavao fanove te vrste glazbe – Ceca, Seka, Dara Bubamara… tako da su se od same objave mjesta održavanja koncerta Opće Opasnosti u Koprivnici zbijale šale i sve se činilo kao jedna velika sprdancija, jer, kako će alternativni bend svirati u jednoj od najpoznatijih turbo folk diskoteka u Hrvatskoj? Ali eto, alternativnci su jedan miroljubiv i tolerantan dio naroda, tako da su prešli preko te činjenice i odlučili se u iznenađujuće velikom broju okupiti, očekivajući legende hrvatske rock scene – Opću Opasnost, unatoč činjenici da je ulaznica ipak bila malo preskupa.

Kako je inače stanje u Koprivnici prilično očajno i pasivno, svi izlasci se svode na pijenje u parku koje je već svima dosadilo, jer jednostavno, nema druge varijante, ekipa je prilično rano nagnala u Holly. Ljudi su bili raspoloženi, plesali, pjevali, zabavljali se…

Početak koncerta je bio najavljen za 22 sata, no počeo je u 23:45. No, bilo kako bilo, dečki su napravili jedan izvrstan koncert, tako da im je kašnjenje oprošteno.

Započeli su svoj set legendarnom „Treba mi nešto jače od sna“. I što više treba reći, osim da je u Hollyju postalo ludo. Čisti kaos. Ljudi su iz srca zajedno s bendom pjevali stihove njihovih evergreena, većinu vremena čak i nadglasali bend. A nadglasali su bend, jer ih je bilo oko 100-200, od oka. Sam bend je tehnički vrlo kvalitetan, znaju svoj posao i, što je najvažnije, znaju prenijeti energiju na publiku. Pero je cijelo vrijeme komunicirao s publikom, održavao atmosferu na razini a usput je najavio da je nadolazeći album u finalnom stadiju razvoja a pjesma „Uzalud sunce sja“ koja najavljuje isti album izazvala je kulminaciju koncertne energije i zapalila atmosferu dragog nam Hollyja.

Tu su se također redali hitovi kao „Ruski rulet“, nadasve emocionalne „Ti mi nećeš reći zbogom“ i „Jednom kad noć“ kada pjevaču publika otme njegov posao i on samo može tamo stajati reda radi, jel se svi stvarno od srca užive u ljepotu tih pjesama

Šalu na stranu, sve u svemu, jedno jedinstvo publike i benda koje se jako rijetko viđa i koje je teško postići te uspijeva samo istinski kvalitetnim i cijenjenim bendovima. Eh, kad bi se takvo nešto događalo barem jednom mjesečno…koprivnička alternativna scena sigurno ne bi bila toliko očajna i frustrirana. Hvala Općoj Opasnosti, dođite nam opet, uvijek ste dobrodošli.

Izvještaj: Maja Trstenjak (maja@venia-mag.net)