Nakon 25 godina od osnivanja Megadetha napokon je na red došao i Zagreb. Boogaloo je i ovaj put bio pretijesan i prevruć za sve fanove koji su ih došli vidjeti, a bilo ih je, od 15 pa sve do… I baš ti od 15 su bili najbrži i najvatreniji, njima je najviše bilo stalo da zauzmu prve redove.
Vrata su se otvorila u 20:00 i do pola 9 je na ulazu još bilo gužve. Dodatno usporavanje izazvalo je i ostavljanje ruksaka na istom. U iščekivanju koncerta zavirila sam na merchandise i primijetila da su majice i sve ostale sitnice s logom benda užasno skupe. Zar su zaboravili da nisu u EU? Bilo bi pošteno prema fanovima da su cijene, kao i ostali, prilagodili jer 160 kuna za žensku majicu kratkih rukava je stvarno previše.
Pola sata nakon otvaranja na pozornicu izlaze Slovenci Prospect koje sam vidjela prije 4,5 godina sa Helloweenom i nekako mi se čini da više njima pristaju biti predgrupa negoli Megadethu. Više – manje, već viđeno.
I napokon, oko 15 do 10, nakon dugog prizivanja Megadetha – Shawn Drover pa Chris Broderick, David Ellefson te na koncu čovjek čija je pojava izazvala razjulareno oduševljenje – Dave Mustaine. Kreće Wake Up Dead. Atmosfera nevjerojatno uzavrela, fanovi jedni na drugima, što je potrajalo i sa Skin O’ My Teeth, Head Crusher, In My Darkest Hour. Šteta je samo što je zvuk bio loš, čak i lošiji od uobičajeno lošeg. Nama zajedljivijima je to smetalo kao i Daveovo mrmljanje u mikrofon, no ne i fanovima.
Holy Wars… The Punishment Due, Hangar 18, Five Magics, Poison Was The Cure, mnogima set lista nije mogla biti bolja i savršenija. Iako je bend odavao dojam da sviraju zato što moraju, odlično i ziheraški, bez osobite zanimacije za ikakvom komunikacijom sa publikom, nikome to očito nije smetalo (osim nakon koncerta kada su mnogi koji su očekivali autogram od Davea ili fotografiju s njim – ostali bez toga (situaciju su zato spasili ostali članovi benda, a posebno David Ellefson s kojim smo i mi imali čast za Veniu porazgovarati neposredno prije koncerta).
Što je koncert odmicao, pjesme koje su svirali bile su jedna bolja od druge: Tornado Of Souls, Trust, A Tout Le Monde, Sweating Bullets, Symphony Of Destruction, Peace Sells / Holy Wars. Na bis – Angry Again i She Wolf i to je bilo to za ovaj put. Kako su došli, tako su i otišli, s kratkim pozdravom – “You’ve been great, we’ve been Megadeth”.
Ovaj koncert neće ostati zapamćen zbog pasje vrućine i sparine koja se u klubu teško podnosila, naguravanja prouzrokovanog prenakrcanošću kluba i hektolitrima pive koja je bila tekućina koja život znači ili lošeg zvuka. Ne. Ostat će zapamćen po odličnoj složnosti publike, konstantnoj nabrijanosti i glasnoj podršci bendu te oduševljenjem već samom činjenicom da je tu bio bend koji nipošto nije trebao zaobilaziti Hrvatsku na svojim turnejama. I, svakako, koncert koji će se, nakon famoznog ‘kišnog’ Metallicinog na blatnjavom Hipodromu, upisati kao ‘povijesni’ u anale novije hrvatske glazbene povijesti.

Wake Up Dead
Skin O’My Teeth
Headcrusher