Dvadeset godina nakon izlaska prvog albuma trebalo je da legendarni njemački power metal bend Gamma Ray napokon dođe svirati u Hrvatsku i to promovirajući svoj novi album “To the Metal”. Došli su uz support bendova Secret Sphere i Freedom Call.
Koncert najavljen za 20:00, počeo je nakon 10 minuta od najavljenog vremena. Ispred nekih stotinjak gledatelja prvi su na stage izašli Talijani – Secret Sphere. Zajedno su više od desetak godina, imaju iza sebe 5 albuma, uživo zvuče poprilično dobro, a na suženom stage-u su dali sve od sebe u danim ih pola sata i dobro zagrijali publiku pjesmama Evil or Divine, Stranger in Black, Legend… te zatvorili sa Dance with The Devil i najavili Freedom Call i Gamma Ray.
Deset minuta prije 21:00 – Freedom Call. We are One zasviraše oni pred tek nešto više gledatelja. Prvi dojam mi je bio da će njihov nastup što se publike tiče ostati mlak, no, prevarila sam se. Sa svakom pjesmom publike je bilo sve više i više, a atmosfera sve bolja i bolja. United Alliance, Thunder God, Tears of Babylon… Bend je bio odlično raspoložen, a Chris Bay zna kako to prenjeti. Na tonskoj probi se žalio da mu je vruće, no, protiv ovako gorućih fanova i usijanosti koja je preplavila Boogaloo nije imao ništa protiv. Naravno, godilo im je sve to, kao i nama.
Svirali su također Hunting High And Low, Metal Invasion, Warriors, Land of Light te kao posljednju – Freedom Call. Odlično odrađeno, odličan zvuk, predobro zagrijavanje za Gamma Ray. A to što početkom njihova nastupa nije bilo gledatelja kao na kraju je vjerojatno naša pretpostavka da će koncert kasniti, a na to smo dugo već bili priviknuti. Vrijeme je da promijenimo navike!
Welcome… jedni drugima u dobro ispunjenom Boogaloou. Bend je već pri samom početku dao na znanje da su fenomenalni i jedni i jedini. Od bubnjara Daniela Zimmermanna, preko Richtera, Schlächtera te jednog i jedinog Kaia Hansena. Nastup sjajan, kao i zvuk. Svirali su Gardens of The Sinner, New World Order, Empathy, Deadlands, Fight, Mother Angel, No Need to Cry, The Savior, Abyss Of The Void, zatim je uslijedio Danielov solo, potom Armageddon, odlično prihvaćena i uglas otpjevana To the Metal kao i Rebellion in Dreamland i Man on A Mission. Kulminacija je uslijedila na I Want Out i Send me A sign, a s time je došao i kraj.
Dva sata fenomenalne svirke prošla su brzo ispred šarolikog sastava publike. Od onih koji prate Gamma Ray od početaka, pa sve do onih mlađih, koji se nisu bili ni rođeni kada je bend formiran. Sve pohvale svima!

Izvještaj: Gordana Beraković (gordana@venia-mag.net)