Varaždinska groove metal grupa Cold Snap iza sebe ima 7 godina aktivnog djelovanja na glazbenoj sceni, više od 100 odsviranih koncerata, nastupe na najprestižnijim europskim metal festivalima, „Zlatnu kooglu“ za najbolji novi band, 5 video spotova, rad s jednim od najpoznatijih svjetskih metal producenata Tue Madsenom, a ove su godine izdali novi album „Perfection“.

Promocija albuma „Perfection“ održana je u zagrebačkom Boogaloo-u, a otvorili su je varaždinski experimental/progressive band Sagan, koji su, za razliku od ostalih bendova te večeri, svirali instrumentalne stvari. Dečki su odradili sasvim solidan nastup i zagrijali publiku, tada nažalost još malobrojnu. Nakon njih na pozornicu dolazi heavy metal bend Kryn iz Rijeke, publici poznat još od prije kada su svirali pod imenom Downfall. Svirali su svoje stvari, a također i obrade koje su zvučale prilično dobro. U pauzama između bendova nastupali su članovi varaždinske plesne grupe POI dance koji su zabavljali publiku svojim točkama s vatrom. Specijalni gosti večeri bili melodic metal band Wrong Side Of The Wall iz Budimpešte koji je na sceni prisutan više od 6 godina, a iza sebe ima brojne nastupe na velikim festivalima i nekoliko europskih turneja, te su proglašeni „najboljim novim bendom“ u Mađarskoj. Ovo im je bio prvi nastup u Zagrebu, no zbog njihovih zanimljivih melodija koje lako ulaze u uho publika ih je prihvatila s oduševljenjem. Moram ih pohvaliti, dečki su posao odradili i više nego odlično. I konačno, slijedi nastup koji smo svi čekali. Dolazi glavni band večeri, Cold Snap.

Precizni i žestoki, melodični i brutalni. Ljudi su delirično headbangali, publika je surađivala s bendom koji je na pozornici izbacio svu svoju energiju. Znoj se slijevao preko lica publike koja je uživala u atmosferi. Nastup je popraćen sa

čak dva wall of deatha, te velikim mosh pitom, a budući da zaštitari ne dopuštaju crowd surf sa pozornice, snalažljiva publika poslužila se jednim od stolova iz kluba, te su skakali s njega. Moram priznati da to u Boogaloo-u jošnisam doživjela, ali svaka im čast na ideji. Cijelokupna atmosfera dodatno je podignuta specijalnim vatrenim efektima. Nastup su završili pjesmom „Bongo Bong“, odličnom obradom pjesme grupe Manu Chao, koja je ujedno i prvi singl/video sa albuma „Perfection“. Kao što je bilo i očekivano, na zahtjev publike vratili su se na bis. Ovakvim nastupom i atmosferom na koncertu Cold Snap je dokazao da i u Hrvatskoj postoje kvalitetni metal bendovi. Definitivno su zaslužili i dokazali da su jedan od boljih bendova hrvatske metal scene i samo neka tako i nastave.

Recenzija i foto: Elena Crnković