Brendan Perry, osnivač kultnog australskog benda Dead Can Dance, još daleke 1981. u suradnji sa Lisom Gerrard, započeo je sa stvaranjem najinovativnije glazbe, koja se i dan danas ne može žanrovski klasificirati. Proucentska kuća 4AD je prepoznala prave talente, kao i This Mortal Coil ili Cocteau Twins, te su tamo  izdali mnogo fantastičnih albuma koji su se prodali u preko 2 milijuna primjeraka. Nakon raspada Dead Can Dancea, Perry nastavlja svoju solo karijeru, kao i njegova bivša glazbena partnerica. Perry seli u Irsku gdje kupuje 150 godina staru Quivvy Church u mjestu Beltubet, gdje 1999. izdaje svoj prvi samostalni album “Eye of the hunter”, koji je samo potvrdio njegov talent, te oduševio i glazbene kritičare, a pogotove sve fanove Dead Can Dancea. Također počinje i sa snimanjem filmske glazbe.
Svoj najnoviji uradak, album “Ark” upravo promovira diljem Europe, a na tom putu zaustavio se i u Zagrebu u klubu Močvara 26.03.2010. godine. Zagrebački koncert je dočekan sa velikim očekivanjima i gospodin Perry nije razočarao svojim eteričnim glasom. Kažu da mu glas nikada nije bio u ovako dobroj formi, a dokazao je to i dijelom Dead Can Dance opusa, pjesmama “The Arcane”, The Carnival Is Over i “Passage In Time”.Ostatak nastupa posvetio je pjesmama sa albuma “Ark” koji treba izaći u travnju te domaćoj publici ponudio, između ostalih, uvid u pjesme “Love on the Vine”, “Dream Letter”, “Eros” i “Utopia”.
Osim izvanrednog Brendana Perryja i prateći bend od četiri člana pokazao je svoje talente u sviranju različitih instrumenata te mijenjanju istih.
I što reći? Stari majstor je u dva sata nezaboravne glazbe, oduševio zagrebačku publiku i uz stare, pridobio i neke nove fanove. Sa svojom jednostavnom pojavom i naprosto fantastičnim glasom, prekrasnim tekstovima, izvanvremenskom glazbom, vodio nas je u ekstazu poznatog nam Perryevog svijeta.
To je svakako bio još jedan od koncerata koji je trebalo doživjeti svim svojim čulima i biti počašćen dolaskom takvog talenta. U nadi  da će nas posjetiti jos koji put, svakako preporučujem da tu večer ostavite slobodnu za nezaboravan glazbeni doživljaj.

The Arcane
Love on the Vine
The Carnival is Over