Jedan od najvećih pagan metal bendova na svijetu, čak iz hladne Rusije, došao je u sklopu europske turneje do Srbije.  Arkona, koja drugi put nastupa ovdje poslije trijumfalnog koncerta u Novom Sadu prije nekoliko  godina sada zagrijava gomilu u Beogradu. Prvobitno je koncert trebao biti u dvorani SKC ali je zbog zatvaranja iste premješten je u klub Akademija. Početak koncerta opet je bilo pomaknuto zbog  nogometne utakmice na svjetskom prvenstvu koju se igrale Srbija i Australija. Tako da je predgrupa, odlični black metal/thrash bend Wolfs Hunger iz Novog Sada, počeo svirati oko 23:30 dok su moćni Rusi počeli znatno kasnije. Bend koji njeguje paganizam, bratstvo sa današnjim ljudima i svijest o Bogovima, slavenskoj mitologiji i ruskom folkloru.
Predgrupa je najavila jak zvuk i zagrijala okupljene za skakanje i uživanje u dugo očekivanom koncertu. Gomila ljudi koja je napunila klub Akademija  je već uveliko vikala i skandirala: “ARKONA”, “MASHO”, “LAZARE”, “SLAVA” itd… Napokon kreće uvodna melodija i čuje se fantastični glas Mashe Scream. Bend u standardnim narodnim nošnjama, Masha sa prepoznatljivim krznom oko sebe diže ljude koji pjevaju sa njom. Tko kaže da se ne zna ruski jezik? 🙂
Vrlo karizmatični bend, Masha sa odličnom energijom koju prenosi na druge svojim glasom i plesom. Redali su se hitovi i pjesme koje su završavale skandiranjem i vriskom oduševljenja. Pljeskanje, dizanje ruku i klanjanje samom bendu su bili upečatljivi detalji večeri. Rusi koji vraćaju sjećanja svojih predaka, Bogova, običaja i folklora u pjesmama i melodijama tjerajući vas na ples šireći energiju tako da želimo još čuti i vidjeti. Sa pozornice se čulo dosta pjesama, od starih “Vo Slavu Velikim”, “Slavsia, Rus” i novih “Pokrovi Nebesnogo Startsa” te “Goi, Rode, Goi” gdje mislim da je jačina glasova dostigla najveći nivo. Bend je uživao nastupajući pred ovom publikom kojoj su dobro poznati i izrazi lica te su sa zadovoljstvom pokazivali da je i njima publika upriličila lijepu večer. I bila je zaista  fantastična večer uz predivne melodije benda Arkona.
Nakon otrpilike sat  i pol svirke, mokre kose i odjeće od skakanja i pjevanja, došao je i kraj još jednog druženja sa nadom da će se uskoro ponovo vratiti i odsvirati  još bolji koncert.

Izvještaj: Bojan Ulv Krnjajić