47 000 fanova bilo je u deliriju kada je AC/DC došao na stage Friuli stadiona u Udinama u Italiji 19.-og dana mjeseca svibnja 2010. I to je bilo još 47 000 ljudi na ovoj svjetskoj turneji koji se imaju čega sjećati  – božanstvene izvedbe živućeg mita rock i heavy glazbe desetljećima.
Show je započeo velikom lokomotivom koja se probila preko ekrana i dovezla na pozornicu. Najcjenjenija lica rocka dolaze uz taktove „Rock’n’Roll Train“. Bend je pun energije, a „Train“ slijedi manje poznata stvar iz 70.-ih „Hell Ain’t a Bad Place to Be“. Young je cijelo vrijeme očaravao svojim cat-walkom na za to određenom mjestu i samo je stajao na kraju piste koja je vodila preko pola stadiona. Tako da prava zvijezda ovog showa nije bio Brian Johnson već svevremeni Angus Young, koji je još uvijek u svojoj školskoj odori nakon svih godina svirajući jednoručke solo dionice na „Dirty Deeds Done Dirt Cheap“ kao da je vrijeme stalo. Ali ako išta brzo širi energiju to je sigurno ikonsko otvaranje pjesme „Back In Black“ koju je bend mudro odabrao za treću pjesmu. Pjevač Brian Johnson je komunicirao s publikom, rukujući se s fanovima koji su uspjeli dići ruku preko barikade. Tako je AC/DC ‘back in black’ (opet u crnom)! Rame uz rame s bendovom animiranom pozornicom je bio i odličan set pjesama. Pjesmama su se pridružili različiti rekviziti a show je kulminiravao s mnogim poznatim dijelovima: Angusov striptease tijekom „The Jack“; Johnsonovo ljuljanje na užetu zvona za „Hell’s Bells“. Također „Whole Lotta Rosie“ – bendova oda dobro građenoj striptizeti je u društvu velike lutke na napuhavanje koja je skakala i tresla se u ritmu pjesme. Publika je na sve odgovorila s odobrenjem pjevajući vlastite favorite kao „Dirty Deeds Done Dirt Cheap“, „TNT“, „Highway to Hell“, „Tunderstuck“, „Whole Lotta Rosie“ i „The Jack“ pokazujući vražje rogove.
Nakon bisa „Highway to Hell“ nekoliko topova je došlo na pozornicu za vrhunac večeri „For Theose About to Rock  (We Salute You)“. Velike eksplozije jedna za drugom odjekivale su Friulijem, a onda su sretne mase u deliriju počele popunjavati ulice grade. Promjene, kako kaže izreka, mogu biti dobre. Ali ove večeri dobar stari AC/DC je bio još bolji. Tako ako itko ikad kaže da su članovi u pedesetima prestari za pjesme o prljavim djevojkama možemo im sigurno dati odgovor: još uvijek nisu!

Rock N’ Roll Train
Hell Ain’t a Bad Place to Be
Back in Black