VNV Nation osnovani su početkom 1990.-ih i ubrzo se svojom elektroničkom glazbom proniknuli u vodeći bend pravca nazvanog „future pop“. 13. prosinca 2009. godine, sa tri mjeseca zakašnjenja (zbog problema na granici u rujnu nisu uspjeli ući u zemlju) po prvi su puta zasvirali u Hrvatskoj.
Osim što se smatraju predvodnicima future pop-a, VNV Nation istaknuti su predstavnici onoga što se naziva „underground“ pokretom, a pripadati istom ponekad nije nešto zbog čega ćete biti u potpunosti sretni.
Za početak, pred svega 50-ak ljudi na pozornicu je izašao domaći duo Florence Foster Fan Club na koji i nisam obratila previše pažnje jer mi kombinacija zvukova koju su predstavili nije bila suviše zanimljiva.
A onda su pozornicu klub Boogaloo u nedjelju navečer zauzeli futurepop veterani VNV Nation. Jedna od dobrih stvari, kada govorimo o bilo kojoj podvrsti elektroničke glazbe, neovisno o tome radi li se o ‘industrialu, ‘EBM’-u ili  ‘darkwaveu’ je ta da vas plesni ritmovi nikako ne mogu ostaviti netaknutima i, voljeli elektroniku ili ne, svakako ćete uz istu zaplesati. A ono što vas neće razveseliti, da se referiram na početak priče, je činjenica da ćete u Boogaloou zaplesati okruženi sa ne baš impresivnim brojem poklonika jer u nedjelju ih se okupilo oko 150, manje od onoga što sam očekivala. No unatoč tome, nakon što su VNV Nation krenuli i ritmovi se proširili Boogaloom okupljeni su se rasplesali uz hitove uglavnom sa njihova posljednja tri albuma i oduševljeno pozdravili pjesme koje bi svaki fan želio čuti: „Pro Victoria“, „Joy“, „Legion“, „Kingdom“, „Darkangel“, „Illusion“, „Beloved“ ili „Perpetual“.
VNV Nation pred rasplesanom su domaćom publikom dokazali da su uistinu mainstream u svom pravcu i da su trebali na ove prostore doći ranije! A hrvatska je publika još jednom potvrdila ono što odavno znamo – nije bitno koliko nas je, bitno je da smo energični i da svojim entuzijazmom i predanošću ponesemo svaki bend na pozornici. A VNV Nation svakako smo ponijeli kao i oni nas! Do neke sljedeće prigode otplesati ću u još jedan dan uz njihovu  „Standing“ jer, kako su i sami VNV Nation jednom prilikom rekli: „Svako od nas je drugačiji. To možete reći jer svi nosimo crno!“ (Every one of us is different. You can tell because we’re all wearing black.“

Izvještaj: Velvet Orchid