Koncert koji se očekivao, najavljen kao pravi metal spektakl koji će razvaliti dvoranu – doista se i dogodio!
16. lipnja 2009. godine pred krcatu je malu dvoranu zagrebačkog Doma sprotova najprije izašla beogradska grupa Hetera i dobro publiku pripremila za ono što slijedi – Killswitch Engage. Budući da su na ovoj turneji ipak u ulozi support benda ovi američki melodični metalcore umjetnici odsvirali su impresivan presjek svoje karijere (ne predstavivši pritom album koji će im izaći ovih dana) i možda utrli put da jednom i samostalno nastupe pred zagrebačkom publikom. Jer, čini se da su Zagreb i Hrvatska konačno postali zanimljivo odredište svim bendovima koji na svjetskoj alternativnoj sceni nešto znače. I dok su Killswitch Engage na pozornici razvaljivali bubnjeve i svirali pjesme kao “The End of Heartache”, “My Curse” ili svoju verziju “Holy Driver” i posljednji su fanatici ulazili u dvorani spremni za glavni bend večeri – Slipknot!
Prije nego kažem ijednu riječ o Slipknotovom nastupu u Zagrebu moram reći da bi svi, bez obzira na naklonjenost ovom bendu, trebali pružiti ruku Slipknotu zbog uspjeha koji su postigli jer oni su bend koji je otvorio vrata mnogim heavy bendovima koje bi inače rijetki slušali. A uz to, nisu izubili svoj brutalni, stvarni, metalni udar! To dokazuje i podatak da im je 2009. godina najjača godina u karijeri, a čini se da ova ekstremna snažna forma životnog izričaja ide još i dalje! A sada recimo nekoliko riječi o jednom od koncerata koje jedna generacija poklonika čeka cijeli život. Pritom posebno želim naglasiti da su gotovo svi u maloj dvorani Doma sportova znali riječi svih pjesama koje su ovi američki luđaci odsvirali, od uvodnog samplea “The Whole Thing I Think Is Sic” nakon kojeg su uslijedili steri hitovi  “(Sic)”, “Eyeless” i “Wait and Bleed” do zaključne “Spit It Out”. Dvorana je naprosto poludjela, a energija koju je bend raspršio sa pozornice zavukla se u svaki kutak dvorane. Jedan od vrhunaca definitivno je bila pjesma “Dead Memories” a ništa  manje impresivna nije bila ni “People=Shit” kada je cijela dvorana pjevala u glas. Doista moćno! Ipak, atmosfera je naprosto eksplodirala tijekom završne “Spit It Out” kada su nakon “jump the fuck up!!!” zidovi male dvorane doma sportova umalo postali pretijesni za entuzijazam najvatrenijih obožavatelja.
Možemo na kraju jedne iznimne večeri vagati ovaj i onaj podatak, žaliti što nije bilo više ljudi ili polemizirati o maskama iza kojih se kriju članovi benda pa čak i o pomalo iritantnom Clownu koji, naravno, ni u Zagrebu nije izostao. No sada kada je i zadnja nota odsvirana jasno je kao dan da je ovo bila paklenska i nezaboravna noć. A publika žestoka i strastvena kao i bendovi koji su uveličali vruć zagrebački lipanj očekuje Slipknot opet…. u nekoj većoj dvorani!

Izvještaj: Velvet Orchid