U ponedjeljak 16. 2. održana je u klubu Sobi press konferencija povodom izlaska novog albuma Psihomodo Popa, “Jeee! Jeee! Jeee!”, njihovog devetog studijskog albuma, s kojeg su skinuta već dva singla, prvo “Domovine sin”, a zatim i naslovna pjesma. Članovi benda su, zajedno s predstavnikom Croatia Records-a, najavili koncert na kojem su snimili  i DVD povodom  “Jeeebilarnih 26” godina benda  – u Boogaloo-u   u subotu 28. 2.
I tako je zadnjeg dana veljače u večernjim satima naše odredište bio, u posljednje vrijeme što se koncerata tiče, središnje mjesto u gradu – Boogaloo i koncert  možda i jedinih domaćih punk-rock legendi Psihomodo Pop. Publika svih generacija koja se okupila pred klubom i u konačnici ga i više nego pristojno popunila sama je po sebi svjedočila o bogatoj karijeri benda koji doista i je obilježio hrvatsku rock scenu posljednje četvrtine stoljeća. Iako je sam koncert kasnio gotovo sat i pol nitko im to nije zamjerio jer obilježavala su se dva rođendana, onaj Psihomodo Popa ali i rođendan frontmana Davora Gopca. Pa dakle, kad su se konačno uprizorili  na pozornici koju je krasio impresivni video-zid, svoj su slavljenički koncert otvorili svima znanim hitom „Volim crtane filmove“ a ionako visoku temperaturu u klubu dodatno su podgrijali svima znanim hitovima „Frida“, „Ramona“, „Duga devetka“ ili „Ja volim samo sebe“ tijekom kojeg nas je Gobac podsjetio na vremena kada se Psihomodo Pop moglo vidjeti i na MTV-u kao i pjesmama sa netom objavljenog albuma „Domovine sin“, „Jurim! Jurim!“, „Požar“.
Dobro raspoložen Gobac na pozornici je nekoliko puta posegnuo za igračkama kako bi dodatno dočarao pjesmu i animirao publiku pa iako se sve doimalo, kako to u slučaju Psihomodo Popa i treba biti, opšteno do krajnjih granica čini se da su kamere pod redateljskom palicom Radislava Jovanova-Gonza postavljene u klubu u svrhu snimanja obljetičkog DVD-a odnijele danak pa je nastup izgledao pomalo režirano i netipično za Psihomodo Pop.  Jedan od bitnijih momenata ovog koncerta bila je pjesma „Raj“  koja je, začinjena perjem koje je padalo u publiku, za nekoliko nijansi smirila tempo i natjerala publiku da se lagano njiše u harmoničnom ritmu.
I tako smo, izredavši jednoglasno s bendom njihove najveće uspješnice popraćene detaljima poput plišane zmije i jabuke, legendarnih Gopčevih starki, Gopca okrunjenog gaćicama i sličnih rekvizita došli i do kraja koncerta. Ili su tako samo mislili oni koji su ga osmislili tako da završi sa legendarnom „Sexy magazin“.  Publika koja je željela još dobila je i „Starfucker“, „Milu“ i apsolutni hit sa albuma prvijenca „Godina Zmaja“ – „Leteći odred“. Nakon prvog bisa uslijedio je i drugi tijekom kojeg je Gobac  zasvirao i gitaru i nakon kojeg se izvevši pjesmu „Baš kao i ti“  Psihomodo Pop nestali s pozornice a publika još neko vrijeme skandirala poznatu Ramonesovsku „Hey ho, let’s go“ iz planetarno poznate „Blitzkrieg Bop“ prije nego se stopila sa zvucima popularnog  „80’s Partyja“ koji se do ranih jutarnjih sati održavao u manjoj dvorani kluba i koji je bio pravi produžetak ovog slavljeničkog Psihomodo Pop happeninga.

Izvještaj i foto: Sara Profeta (sara@venia-mag.net) i Ivana Sataić (ivana@venia-mag.net)