Koncert prvotno najavljen kao još jedan u nizu događanja u sve popularnijoj zagrebačkoj Areni naposljetku preseljen u košarkaški centar Dražena Petrovića u ugodno nedjeljno predvečerje ponudio je ništa manje nego gotovo dvosatno putovanje u prošlost, u zlatnu eru 1980.-ih koje će mnogi okarakterizirati kao najplodnije razdoblje u povijesti glazbe jer na pozornicu su oko 20:45 izašli Chris Lowe i Neil Tennant mnogo poznatiji pod zajedničkim nazivom Pet Shop Boys.
Promovirajući svoj aktualni i svehvaljeni studijski uradak “Yes” Pet Shop Boys nakon punih su se 18 godina u sklopu turneje “Pandemonium on Tour” zaustavili u Zagrebu i oko 5000 okupljenih u, do posljednjeg mjesta popunjenoj, dvorani Dražena Petrovića rasplesali svojim starim i novim hitovima. Dvosatni show u punom smislu riječi započeo je velikim hitom “Heart”  sa albuma “Actually”, a nastavili sa “Did You See Me Coming” i “Pandemonium” sa aktualnog albuma koja je dobila čast biti nositeljicom naziva turneje. Ono što je publiku dodatno animiralo na oduševljenje bila je impresivna scenografija koju je osmislio Es Devlin po uzoru na poznatog slikara Gerharda Richtera načinjena od velikih kocki koje su se izmjenjivale, padale i grupirale prilagođavajući se tako samoj tematici pjesama. Svakako treba spomenuti i plesače koji su impresivnom koreografijom i kostimima pretežno jarkih boja pridonijeli oživljenom duhu 80.-ih koji je opsjeo Cibonu. A publika je cijelo vrijeme entuzijastično plesala i pjevala u glas sa bendom, u jednakoj mjeri i parter i tribine što ni ne čudi jer Pet Shop Boys sve su razgalili svojim starim hitovima “New York City Boys”, “Always On My Mind” ( Elvis Presley tribute), “Go West” (Village People cover) koja je možda ipak odsvirana trunčicu prerano, u prvom dijelu koncerta ili “It’s A Sin” dok istovremeno oduševljenja nije nedostajalo ni tijekom izvođenja uspješnica s najnovijeg albuma “Love etc.” ili “The Way It Used To Be” koja je mene osobno posebice oduševila nešto smirenijim tempom u odnosu na aranžmansku inačicu koja se našla na samom albumu.
Pet Shop Boys od oduševljene su se zagrebačke publike oprostili obećanjem da će se uskoro opet vratiti te pjesmama “Being Boring” i “West End Girls” s kojom su, sada već poprilično davne, 1984. godine krenuli u osvajanje svijeta.
Neil Tennant i Chris Love svojim su u svakom pogledu cjelovitim nastupom u pravom duhu 80.-ih kojih se oni koji su tih godina vladali plesnim podijima uvijek prisjećaju sa dozom nostalgije po tko zna koji puta dokazali zašto su ono što jesu – jedan od najutjecajnijih svjetskih electro pop bendova koji je u mnogočemu definirao i scenu kakvu danas poznajemo. A ujedno su dokazali i da, unatoč tomu što su zakoračili u šesto desetljeće života još uvijek nisu za mirovinu!

Set-lista:

Heart
Did You See Me Coming?