Dvije godine nakon što su u svom prvom pohodu u Hrvatsku osvojili Zagreb i Varaždin, Leningrad Cowboys vratili su se na mjesto zločina, opet u zagrebačku Tvornicu u  kojoj se okupilo oko 1500 fanova spremnih za ludi provod.
Pa iako se i sam nastup u samo nekoliko detalja razlikovao od onoga prije dvije godine, jer Leningrad Cowboys odsvirali su gotovo istovjetan set u svom poznatom outfitu predimezioniranih cipela i frizura uz pratnju dviju plesačica, podjednako poznatih Leningrad Ladies, o njihovm se nastupu uvijek može ponešto reći jer ovi su Finci jedan je od rijetkih bendova čiji se nastup prati sa smiješkom od prve do posljenje note. Pa iako bi se mnogi zapitali kako je ovaj suludo komični bend, nastao za potrebe snimanja filma proslavljenog redatelja Akija Kaurismäkija “Leningrad Cowboys Go America”, uspio ostvariti uspješnu i dugotrajnu karijeru nema sumnje kako odgovor leži u konceptu koji je vrlo jednostavan: atmosfera razuzdanog tuluma dok mnogobrojno članstvo na pozornici izvodi svoje verzije rock i pop hitova sa kazačokom i ostalim ruskim plesovima. Tako je bilo i 08. svibnja 2009. u Tvornici.
Publika je već nakon druge pjesme, obrade Beatlesa “Back In U.S.S.R.” bila pod totalnim utjecajem mašinerije najpoznatijih kauboja na svijetu a kako su se redale “Sweet Home Alabama”, “Keep On Rockin’ in The Free World” Neila Younga, “Pretty Fly (For A White Guy)” The Offspringa, “You’re My Heart, You’re My Soul” Modern Talkinga atmosfera je bila sva razuzdanija, celzijevci su u dvorani rasli a svojih 5 minuta dobile su i  Leningrad Ladies koje su pozornicom u potpunosti zavladale u drugom dijelu koncerta kada su uzele mikrofone u ruke i zapjevale “Kids In America” i svojim vrućim  nastupom dodatno podigle atmosferu u muškom dijelu publike. “Those Were The Days” Mary Hopkin bila je prvi vrhunac večeri jer publika je mahnito poskakivala dok je drugi nesumnjivo “Delilah” Toma Jonesa koja je pokorila čak i tradicionalno suzdržanu galeriju koja je sada, eto, bila na nogama.
Po završetku službenog dijela koncerta, koji je potrajao gotovo 80 minuta, Tvornicom se zaorilo “we want more”i bend se vrlo brzo vratio odsvirati još 30-ak minuta zaključivši naposlijetku koncert zabavnom verzijom ruske tradicionalne skladbe “Kassaka” tijekom koje im se na pozornici, u pravoj maniri Iggyja Popa, pridružila i publika.
Sjajna atmosfera, uigrani glazbenici i provjerena set lista pokazatelj su da su Leningrad Cowboys uvijek dobrodošli u Zagreb. A nakon koncerta nastavili su se u krugu Tvornice družiti sa fanovima uz još pokoju bocu piva kojeg ni tijekom koncerta nije nedostajalo kako na pozornici, tako ni podno nje