Kad Hrvati odluče propustiti odličan koncert, onda to baš odluče. A zašto? Da ne bi slučajno propustili otvaranje pitanja vrijednog milijun kuna? Propustili još jednu epizodu sage Radeljak-Lambaša-Pokos? Nešto naučili iz toga?
Mi koji smo došli čuli smo odličnu svirku i uživati u poprilično intimnoj atmosferi. S jedne strane bolje, jer nije bilo naguravanja kako od publike tako i od osiguranja, jer smo bili tamo zato što volimo to što slušamo, što nismo na tom mjestu samo da možemo reći da smo tamo bili, a opet, s druge strane, žao mi je, jer vrhunski muzičari nisu svirali pred više ljudi.
Koncert je počeo negdje iza 21:00. Alen Brentini bandom. Priznajem da do tada o njima nisam znala baš ništa. Kao i grupica ljudi koja je stajala pored mene. I zbog našeg neznanja smo ih već otpisali. Jer kao, ko su ti?No, počeli su zanimljivo, pa smo tako pjesmu za pjesmom ostajali i slušali.

Set lista je bila:
1. Da li to nešto nedostaje…?
2. Opusti se
3. Transexpress (instrumental)
4. Trust (instrumental)
5. Ako treba i niže
6. 7th September (instrumental)
7. Wishing well

Nakon izvedbe, mi, neznalice, smo zaključili da odlično sviraju, da im pjesme uopće nisu loše, kao ni tekstovi. Jedan od zaključaka je bio: “Da sam dao 80 kuna samo za predgrupu, isplatilo bi se.” Vjerujem da smo u ova 4 dana malo “pretresli” internet i bolje se informirali.
Dok smo mi komentirali svoje neznanje, a poslije se informirali da su prve tri pjesme sa albuma “Treća dimenzija” (2008.), a ostale sa novog koji tek izlazi pod nazivom “Iza zidova tišine”, dečki su sa stagea sakupljali svoje stvari, a mi smo čekali slavni trojac.
I tako se zastori navukoše pred praznim klubom pa potom rastvoriše, njih trojica na stageu, nas “nešto” više. Otvorili su sa The harder they come. Kee je pozivao šačicu fanova koji su bili iza da dođu naprijed, ali kako mu je to uspijevalo… Svirali su šarolik set, od starih stvari pa do još onih neobjavljenih, jer su htjeli testirat kako će to kod publike proć. Marcu se jako svidjela Kee-jeva balada Starless sky. U svom solu se fino našalio o svom kašlju, a čini mi se da je spominjao i svoje prijatelje u Hrvatskoj. Nastavio je sa Midnight sun mojo, a zatim je Terrana raspalio svoj solo. Gledajući ga, pitala sam se otkud crpi svu tu energiju, kako može toliko dugo fenomenalno bubnjati. Neki su to čak proglasili i koncertom Mikea Terrane, jer što je on odsvirao…
Coming home Kee je napisao kao pjesmu koja govori o povratku doma s turneja. Sve je bilo izvrno prihvaćeno, ali naravno, kad su krenuli sa Superstitious… Probudila su se ona djeca u nama koja su još zarobljena u tim prekrasnim vremenima. Jedino što nam baš onako nije sjelo je njihova zafrkancija sa “no women no cry” i još nekim začinima, ali, oprostit ću im.
Vratili su se sa Bumbarovim letom, i to je bilo to.

K2 set lista:
1. The harder they come
2. Dog eat dog
3. Get on top
4. Starless sky
5. I’m stoned
6. I want you
Bass solo “Cough in Croatia”
7. Midnight sun mojo
Drum solo
8. Look out for the boys
9. Dead end highway
10. Coming home
11. Superstitious
Encore:
Bumblebee

Nakon koncerta Marco i Kee su se fotografirali sa ljudima, potpisivali, pozdravljali, šalili na svoj račun, a mene je
najviše sramotilo kad su dečki izvrsno raspoloženi govorili: “vidimo se opet”, a meni se u glavi vrtjelo, da zar nakon ovog uopće imaju volju doći opet? Očito imaju! To bi mogao biti “popravni” za sve one koji sad nisu došli iz razloga o kojima mogu samo nagađat. Ne znam samo od koga uče oni koji namjeravaju bit muzičari. Ne znam što misle? Da su bolji? Da su ovi prestari i da ih je motorika izdala? Da ne vrijede novaca i vremena? Nastave li tako ne preostaje im ništa drugo do provesti život u neznanju okruženi samo parom koju proizvodi njihov vlastiti ego. A ja i ekipa oko mene smo mislili da smo neznalice jer nismo znali tko je Alen Brentini…
Uprkos svemu, ostaje mi nada da će Marcello, Mendoza i Terrana opet doći ovdje, da će se više ljudi sjetiti tko su oni i da će ih doći podržati.

Izvještaj: Gordana Beraković (gordana@venia-mag.net)