Dugoočekivani koncert otkačene ekipe od preko bare predvođene Ircem Daveom Kingom, konačno se održao i u Zagrebu. Na radost nekoliko tisuća razdraganih fanova, sedmero članova jednog od najzabavnijih bendova na sceni, Flogging Molly, napravilo je feštu u dvorištu SC-a koje ćemo se još dugo sjećati i mi i oni.
Koncert je bio najavljen za 21:00, a počeo u 21:05, na radost svih koji su došli par sati ranije, ali i na žalost onih koji su još cugali vinoidne mikseve na parkiralištu, nenaviknuti na ovakve rasporede (ko je još vidio da rock koncert u nas počne na vrijeme. al eto, događa se). Krenulo je sa 150% energije od samog početka – i uglavnom se tako nastavilo, s povremenim laganijim pjesmama da se i publika i bend malo stignu od skakanja i skakutanja. Počeli su s “(No More) Paddy’s Lament”, pa nastavili sa stvarima s aktualnog albuma, “You Won’t Make A Fool Out Of Me”, “Requiem For A Sying Song”, dok je “Float” odsvirana negdje oko polovice koncerta i primljena s puno emocija. Tijekom nešto više od sat i pol nastupa, uključujući i bis, dobili smo izabrani presjek s dosadašnjih albuma benda – “Drunken Lullabies” – za vrijeme koje je bila atmosfera koja se zaista ne da opisati, i koju zaista, ali zaista treba doživjeti – zatim “What’s Left Of The Flag”, “If I Ever Leave This World Alive”, “The Son Never Shines (On Closed Doorsw)”, “Light Of A Fading Start”, “Selfish Man”, “Black Friday Rule”, “Devil’s Dance Floor”, “Rebels Of The Sacred Heart”.
Energija benda je odlična, međusobno izvrno funkcioniraju i vidi se da vole to što rade i da znaju tu ljubav prema glazbi i dobroj zabavi prenijeti na publiku. Dave je cijelo vrijeme održavao kontakt s fanovima i zabavljao sve prisutne, ubacivao anegdote, hvalio publiku (iako to svi uvijek rade, ovo je zaista djelovalo iskreno, a ne tek kao način pridobivanja naklonosti – to su ionako osvojili one sekunde kad su se pojavili na stageu) te – na opću radost – najavio obavezan skori povratak u Hrvatsku (držimo ga za riječ!). Također nije propustio priliku posvetiti jednu pjesmu Marleyu, Strummeru i drugim velikanima rocka koji su utjecali na njega i bend, kao ni ispričati nam da je već bio u Hrvatskoj, i to – početkom ove godine na bračnom putovanju sa suprugom Bridget Reagan. Kako je krenulo, tko zna, možda ih ovog ljeta slučajno sretnemo i negdje na hrvatskoj obali.
Sve u svemu, ovo je bio jedan od najboljih, najveselijih i najemotivnijih koncerata sezone, ne samo zato što su Flogging Molly općenito izvrstan bend – što jesu, u to nema sumnje – već i zato što se publika zaista iskazala i nije krila poluvjersko oduševljenje što konačno vidi dragi bend na domaćem terenu. Sad ostaje samo jedan problem – kako izdržati do sljedećeg koncerta.

Izvještaj: Sara Profeta (sara@venia-mag.net)