Ono što je ovaj kišni četvrtak imao spremljeno za sve rock’n’rollere u Zagrebu, čak ni oni samo nisu očekivali: dvije porcije najboljeg američkog garage rocka. A ovako je to sve prošlo.
Prva stanica: Aquarius CD shop, 15:00 sati. Eagles of Death Metal, karizmatični band kojeg su stvorili Josh Homme iz the Queens of the Stone Age i njegov dugogodišnji frend Jesse Hughes, odlučili su da navrate i daju ljudima okus onog što mogu očekivati od nastupa nekoliko sati kasnije. Najavljeni akustični gig se pretvorio u električni, i ekipa je poludjela na zvuke “Cherry Cola”, “Wannabe in LA” i nekoliko dobro poznatih pjesama iz repertoara EoDM. Obožavatelji jednostavno nisu zamjerali što Josh nije bio tamo (obično nije prisutan na turnejama, pogotovo ne na europskim), a Jesse je očito uživao u atmosferi i vikao kako im je ovo najbolji nastup dosad na turneji, i da čak ne laže! On i društvo su bili jednako očarani hrvatskom publikom kao i prije dvije godine kad su prvi put posjetili ovu zemlju, i nakon nastupa su neumorno davali autograme i fotkali se sa svojim fanovima.
Za drugu porciju ovih istinskih donositelja rock’n’rolla, morali ste otići u Boogaloo, i oni koji su to učinili definitivno nisu bili razočarani. Britanski the Haunts su prvi izašli pred publiku, i moram reći da su obavili prokleto dobar posao u predstavljanju svog klasičnog-no-ipak-malo-drukčijeg otočkog zvuka, što će im zasigurno donijeti prepoznatljivost u moru rock bandova iz UK.
Kada su Eaglesi došli na stage, bilo je kao da je netko zapalio prostor – pozdravljeni s glasnim urlikom, nisu trošili vrijeme i počeli su prašiti s prvom pjesmom “I Only Want You”, i ubrzo je Jesse slušao stihove koji su se činili otpjevanima samo za njega od strane djevojaka u publici. Uključujući mene, pošto je Jesse čestitanje mog rođendana (koji je upravo pao na dan koncerta) uzeo kao uvod za jednu od pjesama! Bandove najpoznatije stvari su išle brzo i žestoko, a kada su ubacili klasik Stonesa “Brown Sugar”, nije moglo biti savršenije. Publika je navijala, vikala, skakala za vrijeme čitava dva sata koncerta, i bilo je jasno da dečki na stageu to obožavaju! Posebice tokom “Whorehoppin'”, kada je ekipa pjevala zarazni refren “Shit!Goddamn!” cijelih pet minuta nakon što je pjesma završila. Nije potrebno dodati da je show bio obogaćen Jessejevim konstantnim flertanjem s prvim redom (i u biti, sa svim redovima), utoliko da je par grudnjaka našlo svoj put do stagea. Sve u ime rock’n’rolla! A ovaj koncert je bio definitivno njegov najsiroviji i najzabavniji oblik, od “I Want You So Hard”, “Speaking in Tongues”, “Secret Plans” i Hughesovi prljavi mali uvodi za svaku od ovih pjesama. Jesse je istinski showman – jedan pogled na njega i očito je da živi prema pravilima rocka: alkohol, dobre ženske i prljava garage glazba na koju se može plesati uspravno ili vodoravno. Vjerovatno oboje u isto vrijeme.
Divlja energija koja je prolazila od 1,500 ljudi do stagea i nazad je jednostavno rečeno, bila fantastična, i prokleti bili ako jedva ne čekamo na ponovnu posjetu Eaglesa!

Izvještaj i foto: Ilhana Škrgić