Samo dan nakon intenzivno doživljenog Hellhounds festivala u budimpeštanskoj dvorani Petöfi a dan prije nastavka istog u Beču u legendarnu bečku Szenu, u sklopu europske turneje na kojoj promoviraju svoj  novi album „Night Electric Night“  pristigli su Deathstars u pratnji sunarodnjaka Sonic Syndicate.
Budući da na ovoj turneji neće posjetiti Hrvatsku dan u snijegom okupanom Beču najbolje je bilo zagrijati energičnim koncertom a spomenuti bendovi bili su i više nego primjerena pozivnica u misiji „mayhem“ započetoj večer ranije u Budimpešti.
Prvi bend koji je izašao pred bečku publiku bio je domaći Xenesthis. Vatreni Austrijanci svojim su žestokim nastupom u kojem podjenako dominiraju i ženski i muški vokal uklopljen u varijantu žestokog metala publiku adekvatno zagrijali za ono što je uslijedilo – Sonic Syndicate.
Sonic Syndicate, mladi švedski bend kojeg je glazbeno vrlo teško svrstati u bilo koji pravac jer obuhvaćaju sve svoje utjecaje bečkoj se publici predstavio u pravom svjetlu. A njihovi su fanovi u publici bili vrlo jasno uočljivi. Kako i ne bi uz sve banganje, naguravanje karakteristično za ovu podvrstu death metala i glasnu podršku koja se čula na kraju svake pjesme. Sonic Syndicate za uzvrat su svojim poklonicima dali najbolje od sebe i mokri do kože nakon gotovo sat vremena dugog nastupa napustili pozornicu.
Nakon njih iz mraka bečke Szene izlaze Deathstars. Energični od prvog takta publici su odsvirali presjek svoja tri albuma naprosto oduševivši izvedbama pjesama poput „Blitzkrieg“ „Cynide“, „Trinity Fields“, „Death In Vogue“ ili aktulanog singlea „Death Dies Hard“.
Govoreći o live nastupu Deathstarsa, osim iznimne predanosti glazbi koju sviraju i izvanrednoj harmoniji na pozornici malo je bendova koji se poput ovih izvanrednih Šveđana mogu pohvaliti time da svojim live izvedbama mogu konkurirati studijskim snimkama. Whiplasherov vokal zvuči gotovo nepogrješivo, baš kao na albumu. Osim što je uživo još energičniji i snažniji a njegov uigrani scenski nastup nikoga ne ostavlja ravnodušnim. S druge strane Skinnyjevi pomalo jezivi back vokali ostavljaju bez teksta. Zato i ne čudi što njihov nastup proleti u trenu jer Deathstars su jedan od onih bendova koji osvajaju na svim poljima – glazbenom, individualnom, zajedničkom. Od Deathstarsa nisam ni očekivala ništa manje nego da budu naprosto nenadmašni unutar svog žanra a dogodilo se i više od toga – impresionirali su ne samo fanove već i one koji nisu osobiti ljubitelji karizmatičnih Šveđana.
Pa iako kultni bečki klub Szene nije bio popunjen do posljednjeg mjesta, i iako sam se kao predstavnik medija unatoč foto propusnici suočila sa vrlo neugodnom situacijom vezanom uz fotografiranje što umalo da nije rezulitralo razbijanjem objektiva od strane osiguranja (unatoč zatvorenoj blendi i ugašenoj kameri) koncert Deathstarsa u Beču nesumnjivo ću visoko rangirati kada na kraju godine dođe vrijeme za sumiranje viđenoga. Jer bez obzira pred koliko fanova sviraju Deathstars su zahvaljujući svom moćnom nastupom i svakom uloženom atomu snage jedan od koncertno najatraktivnijh bendova i jedan od onih koje svakako treba pogledati više od jednom.