Iznenađujuće topla zagrebačka večer sredinom siječnja ugostila je po prvi puta na našim prostorima Within Temptation, jedan od najvećih symphonic/gothic metal bendova današnjice.
No prije nego je svjetski proslavljen nizozemski bend izašao na pozornicu zagrebačke Tvornice kulture na istu je izašao zagrebački bend Angel Seed i već nakon prvih otpjevanih nota nisam se mogla ne zapitati je li management grupe Within Temptation čuo o čemu je ovdje riječ prije nego je potvrdio predgrupu. Na stranu atraktivan vizualni dojam koji ostavljaju glavna vokalistica benda i njene prateće kolegice ali na pjevanju bi trebale poraditi više nego što su to na vizualnoj prezentaciji. No kako god, Angel Seed dobro su zagrijali tada još malobrojnu publiku okupljenu ispred pozornice i pripremili je za dugo očekivane zvijezde večeri.
Budući da sam Within Temptation vidjela prije nepuna tri mjeseca na koncertu u bečkom Gasometeru u sklopu iste ove turneje “The Heart Of Everything” na kojoj promoviraju istoimeni album, znala sam što mogu očekivati stoga me nije pretjerano iznenadio pirotehničko-zadimljeni početak niti dojmljiva video projekcija iza leđa glazbenika koja je tijekom cijelog koncerta dodatno pojačavala doživljaj pjesama. Isto kao i u Beču, koncert je otvoren pjesmom “Jillian” a slijedila ju je “The Howling” nakon čega se Sharon obratila oduševljenoj zagrebačkoj publici koja je od prve do posljednje pjesme bučno podržavala bend na pozornici ne praveći razliku između novih i starih hitova – svi su oni dobro poznati onima koji su bili na koncertu.
Within Temptation nasuprot njih, predvođeni Sharon den Adel su dali svoj maksimum redajući hitove “What Have You Done?”, “Stand My Ground”, “The Promise”, “The Heart Of Everything”, “Angel”, “Hand Of Sorrow”, izvanrednu “Forgiven” koju je Sharon izvela uz klavijature, “Our Solemn Hour”, “Mother Earth”…  U jednom trenutku Sharon oduševljena reakcijom publike nije mogla odolijeti da ne zapita: “Je li publika uvijek ovakva ovdje?” a pred sam kraj koncerta, prije nego se bend povukao sa pozornice obećala je ono što su svi željeli čuti – da će se vratiti i priznala da im je žao što nisu došli ranije. Gromoglasano: “We want more!” je odzvanjalo Tvornicom gotovo dvije minute a zatim je bend ponovo izronio iz mraka i naposlijetku se od hrvatske publike pozdravio sa  “Deceiver of Fools” i planetarno popularnom “Ice Queen”.
Pa iako kada se radi o Within Temptation ne mogu otpjevati “I’ve been waiting for someone like you” citirajući stih iz njihove pjesme “What Have You Done?”,nikako ovom bendu ne mogu poreći energičnost i dosljednost u prenošenju poruka koje izviru iz svake njihove pjesme. Within Temptation svakako je bend koji se isplati vidjeti.

Izvještaj: Ivana Sataić (ivana@venia-mag.net)