Nakon što su prije gotovo godinu dana Theatres Des Vampires nastupili u sklopu jednog pulskog ljetnog festivala došao je red da na zagrebačkoj pozornici, u klubu Booglaoo, pred i više nego solidnim brojem publike predstave svoj novi studijski uradak nazvan “Anima Noir”.
Iako najavljeni i s nestrpljenjem očekivani, domaće snage, sinjski Embrio ovaj se put, nažalost, nisu predstavili zagrebačkoj publici tako da su za zagrijavanje publike bili zaduženi Tomi Phantasma sa Gothic/Industrial/Metal hitovima koji su nam svima pomalo nedostajali jer dugo je prošlo od posljednjeg Twilighta i Marin koji mu se pridružio za DJ pultom upotpunivši paletu onoga što se čulo sa zvučnika dozom death rocka.
Negdje iza 23 sata, kada je gužva unutar dvorane postala zamjetna, spušanje crvenog zastora najavljivalo je početak koncertnog dijela Twilight partyja. Budući da sam Theatres Des Vampires imala prilike vidjeti već u nekoliko navrata imala sam poprilično jasnu predodžbu što mogu očekivati. No je li bilo baš tako?
Nekoliko trenutaka kasnije jedan od najpriznatijih talijanskih bendova izlazi na pozornicu. Sonya Scarlet leđima okrenuta publici u outfitu toliko karakterističnom za nju da je gotovo izmamio zlokobni osmijeh na moje usne jer činilo se da će bit jednostavan zadatak napisat ovaj izvještaj. A onda, iako sam kad je riječ o ovom bendu navikla na teatralnost,  iznanađenje…..  Kad se licem okrenula prema publici, bijelo našminkanog lica, jarko crvenih usana, s tamnim sunčanim naočalama na očima i cigaretom u ruci postalo je jasno da su Theatres Des Vampires sada upečatljiviji nego ikada prije i da sigurno i podignutom glavom kroče na put uspjeha kojim su krenuli objavljivanjem albuma “Anima Noir” koji odiše nešto komercijalnijim zvucima od prethodnih.
Svojim pomno uvježbanim i nadasve energičnim nastupom koji je samouvjereno predvodila Sonya Scarlet Theatres Des Vampires ubrzo su zagrebačku publiku natjerali na ples i glasnu podršku u vidu aplauza, osjetilo se u zraku da je bend u gradu posljedni puta nastupio prije gotovo dvije godine i da je upravo sada bilo pravo vrijeme za jednu dobru predstavu najpopularnijeg vampirskog teatra.
Sonya je, prikazavši se u svjetlu prave Gothic heroine, bila neponovljiva domina cijelog događaja i još se jednom pred zagrebačkim auditorijem predstavila kao iznimno karizmatična osobnost.
Koliko je njezina samouvjerenost a time i karizmatičnost dobila na cijeni dokazuje i nekoliko presvlačenja tijekom nastupa, svaki puta u pomno odabrano vrijeme da publiku baci u još veći trans zadovoljstva.
Pa iako su odsvirali uglavnom presjek novog albuma “Anima Noir” koji, budući da je nedavno izađao, nije još u potpunosti poznat domaćoj publici vjerujem da će se većina onih koji su bili dijelom ovog događaja složiti da je, uz osmišljen i gotovo do savršenstva doveden scenski nastup, snaga ovog benda i u dojmljivoj vokalno-instrumentalnoj izvedbi pjesama. Jer, Theatres Des Vampires, još uvijek začinjeni horror elementima i sofisticiranom a opet neskrivenom požudom bend su koji se ne može kategorizirati, oni su naprosto ono što im i samo ime govori – vampirski teatar. Još jednom zagrebačkoj su publici pružili odličan performance i dokazali da vampirizam uistinu ima dušu.
Twilight se nastavio na dva floora do ranih jutarnjih sati jer publika koja nakon koncerta nije ni pomišljala na odlazak iz kluba oduševljeno je plesala na taktove koji su dopirali sa zvučnika.
Do sljedećeg Twilighta!