Nakon odlaska Tarje Turunen iz Nightwisha i višemjeseče potrage za njezinom nasljednicom iščekivanje ljubljanskog koncerta bilo je samo još jedna epizoda u mojoj Nightwish priči koja traje već dugo. Oduševljena odabirom Tarjine nasljednice i nakon što sam pogledala neke isječke s koncerata na ovoj turneji zadovoljna Anetteinom live pojavom sa nestrpljenjem sam dočekala početak koncerta koji je zbog razno-raznih peripetija sa utakmicom zbog koje je koncert premješten u  malu dvoranu i  kasnio punih sat i pol vremena.
A kada je publika konačno bila u dvorani za zagrijavanje iste bila je zadužena grupa Pain predvođena Peterom Tägtgrenom, vokalistom i gitaristom Hypocrisyja što i nije moj film pa, iskreno govoreći, nisam obraćala previše pažnje na njihovu set-listu. Bilo mi je dovoljno zadovoljno cupkati uz glazbu koja je ispunjavala prostor očekujući da se moja iščekivanja od nove Nightwish ere ispune.
I tada oko 22:50 konačno na pozornicu izlaze Nightwish. A da odlaskom Tarje Turunen nisu ništa izgubili, već dapače dobili novu energiju i zakoračili u novu dimenziju dokazali su već prvom pjesmom “Bye Bye Beautiful” sa aktualnog albuma “Dark Passions Play”.  Ono što je uslijedilo bio je pomno odabrana mješavina starih hitova ponešto prilagođenih vokalnim mogućnostima Anette Olzon koja nije operna vokalistica poput Tarje Turunen među kojima me se posebno dojmila izvedba “Sacrament Of Wilderness” iako je Anette jednostavno odlično otpjevala i svevremenski Nightwish hit “Whishmaster” te pjesme poput “Ever Dream” ili “Nemo”, hita s prošlog albuma “Once”.
Anette Olzon možda nema raspon glasa Tarje Turunen ali za razliku od Tarje ona je mnogo predanija komunikaciji sa publikom i pojavom na pozornici. Odjevena u jednostavnije kombinacije i u stalnoj interakciji s bendom Anette osvaja publiku. A svemu tome pridonosi Marco Hetala na bassu čiji je zadatak osim pojedinih vokalnih dionica podizanje ionako dovoljno uzavrele atmosfere u dvorani. Nepotrebno je spominjati svu genijalnost Tuomasa Holopainena čiji se glazbeni talent potvrđuje iz albuma u album, iz turneje u turneju.
Nakon završetka regularnog dijela koncerta, uslijedio je bis otvoren sa “7 Days To The Wolves” kojim je nakon “Whismaster” i “Wish I Had An Angel” nakon kojih sat i pol vremena zaključen ljubljanski koncert koji će se osim po izvandrednoj glazbi pamtiti i po pirotehničkim efektima. No nije li tako uvijek kada je u pitanju ovaj bend?
Nightwish su još jednom potvrdili da su bend na koji u svakom trenu treba računati. Oko 3000 fanova u maloj dvorani ljubljanke hale Tivoli u to se uvjerilo! A ostali? Ne propustite sljedeću priliku na nekom od ljetnih festivala u susjedstvu!

1. Bye Bye Beautyful
2. Dark Chest Of Wonder
3. Whorever Brings The Night