Marky, član legendarnih Ramonesa, vjerojatno prvog punk benda ikad, zadnjeg dana studenog se pojavio u zagrebačkom Boogaloou. Pratnja mu je bila nešto manje legendarna od starih, no nažalost redom pokojnih “prezimenjaka” iz Ramones-a, no bez obzira na to, svoj su dio posla pošteno odradili. Michale Graves je, doduše, bivši član velikih i neponovljivih Misfits-a, što se i vidjelo i čulo. Michale, naime, i dalje njeguje vizualno prepoznatljiv stil Misfits-a, a tako i zvuči – njegov glas možda ne pripada sasvim zvuku Ramones-a, ali ne vjerujem da je itko u nedjelju navečer došao u Boogaloo s namjerom da čuje zamjenu za Ramones-e – jer to, naprosto, nije moguće. Oni od on nas koji nisu imali priliku vidjeti original na djelu, itekako su sretni da vide i tog jednog preostalog aktivnog Ramonea, a ovo dobro društvo koje ga prati na turneji je samo dodatni plus.
Dostojni uvod u glavni dio večeri bili su prvo Eksodus, a potom Psihomodo Pop. Dva benda vrlo različitog stila, ali na svoj način vezanih za Ramones-priču: Psihomodo Pop time što su im Ramones-i vjerojatno bili najveći uzori u vrijeme njihovih glazbenih početaka (a i svojevremeno su dijelili stage s punom postavom Ramones-a kada je ona pretkraj karijere posjetila Zagreb), a Eksodus jer sviraju onodobni punk, doduše britansku verziju, ali dobro su upotpunili glazbenu raznolikost večeri. Oba su domaća benda odsvirala svoje najpoznatije stvari i usput predstavila par novih pjesama. Psihomodo Pop je najavio i skori izlazak novog albuma.
Marky&ekipa (Michale za mikrofonom, Alex Kane na gitari te divlje djevojče Clare na basu) su u svojem dvosatnom nastupu brzo i žestoko, bez gotovo ikakvih pauzi između pjesama, otprašili dobar dio “Anthologyja”, odnosno sve najveće hitove Ramones-a. A ima ih. Dakle, sretni pisac ovih redaka je tu večer uživo čuo “Now I Wanna Sniff Some Glue”, “Psycho Therapy”, “The KKK Took My Baby Away”, “”Beat On The Brat”, “Sheena Is A Punk Rocker”, “Commando”, “Chinese Rock”, “Rockaway Beach”, “Pet Sematary”, “Poison Heart”, “I Believe In Miracles”, “Gimme Gimme Shock Treatment”, “I Wanna Be Sedated”, “Rock’N’Roll Highschool”. Publika je od prve do zadnje minute bila puna energije i davala si oduška skakutanjem, a bend je uzvraćao. Marky je, kao bubnjar, nemogućnost izravnog kontakta s fanovima nadoknađivao povremenim najavljivanjem pjesama, a trio bliži publici je itekako održavao kontakt s njom, Michael je prošao cijeli stage, pozdravio sve fanove, stalno se rukovao s nekim, te općenito ostavljao dojam da uživa u tome što radi. Clare je uglavnom uletavala za mikrofon kao prateći vokal te za dobro poznato najvaljivanje pjesama s “One, two, three, four!!!” Nakon kojih dva sata je došao kraj glavnom dijelu koncerta, bend je pozdravio fanove i napustio stage, no to naravno nije dugo potrajalo – publika ih je vrlo brzo vratila skandiranjem “Hey Ho! Let’s Go!”. Na bisu su među ostalim odsvirane “R. A. M. O. N. E. S.” te prigodna “Merry Christmas”.
Čim je koncert završio, impresivan je broj fanova odlučio iskušati sreću pred backstageom i užicati slikanje s Markyjem ili autogram. No, to je uspjelo zaista rijetkima jer je zvijezda večeri obožavateljima samo kratko mahnula u prolazu, ali zato je ostatak benda bio puno susretljiviji, pa se Alex ne samo rado slikao s mlađahnim punkerima, već se i oduševljeno obratio okupljenima, zahvalivši im za odličan koncert.
Koncert je zaista i bio dobar, uzme li se u obzir da to nisu Ramones-i, te da ne mogu zvučati apsolutno poput njih, no ova je postava je vjerojatno ipak najbolji izbor ako tražite live iskustvo njihovih pjesama.

Izvještaj: Sara Profeta